Druhé ľavé odbočenie zo Štúrovej na Štefánikovu by mohlo byť realitou do konca roka

Najzaťaženejší úsek v meste, križovatka cesty I/64 a miestnych komunikácii Štúrova a Štefánikova pri obchodnom centre Mlyny, by sa mal dočkať vylepšenia

Po dlhšom čase prichádza dobrá správa pre dopravu v Nitre. Najzaťaženejší úsek v meste, križovatka cesty I/64 a miestnych komunikácii Štúrova a Štefánikova pri obchodnom centre Mlyny, by sa mal dočkať vylepšenia. Na ostatnom mestskom zastupiteľstve boli schválené finančné prostriedky na výstavbu druhého ľavého odbočenia v smere od Univerzitného mosta na Nové Zámky. So zvýšením počtu jazdných pruhov sa uvažovalo ešte v roku 2012. Následne Mesto Nitra dalo spracovať projektovú dokumentáciu a bolo vydané stavebné povolenie. Úprava organizácie dopravy na križovatke sa mala realizovať pred opravou mosta, tak aby v čase jeho opravy bola križovatka pripravená na zvýšenú dopravnú záťaž. Ako dobre vieme, rekonštrukcia mosta sa niekoľko rokov posúva a úprava križovatky padla do zabudnutia. Medzitým skončila platnosť stavebného povolenia, ktorú nemal kto predĺžiť. Preto som rád, že vedenie mesta oprášilo túto myšlienku a na mestskom zastupiteľstve začiatkom marca na podnet poslanca Štefana Štefeka poslanci odsúhlasili na úpravu križovatky stotisíc eur. Podľa neoficiálnych informácií sa v súčasnosti pracuje na obnovení stavebného povolenia a samotná úprava by mohla byť realizovať do konca roka.


Technické riešenie

Z údajov z roku 2008 prejde križovatkou Štefánikova – Štúrova okolo 56.000 vozidiel za 24 hodín. V smere od Univerzitného mosta sú na ceste I/64 pred križovatkou tri jazdné pruhy - združený pruh rovno+vpravo, pruh rovno a pruh vľavo. Odbočovací pruh vľavo nemá vzhľadom na vysokú intenzitu premávky dostatočnú dĺžku. Odbočujúce vozidlá tak zasahujú do priľahlého jazdného pruhu a bránia plynulému prejazdu križovatkou, čím sa obmedzuje kapacita v priamom smere na križovatke pri Mlynoch a pri Univerzitnom moste. Ľavé odbočenie na Nové Zámky nemožno predĺžiť, pretože nadväzuje na odbočovací pruh do Wilsonovho nábrežia. Preto jediným možným riešením, je realizovať mierne rozšírenie vozovky na strane OC Mlyny, skrátiť deliaci ostrovček a zriadiť druhý samostatný pruh pre ľavé odbočenie.

Križovatka Mlyny Nitra



Zdroj: Andrej Sitkey pre Nitralive.sk



Komentáre  

+14 # obyvatel NR 2018-03-12 16:09
Namiesto toho, aby sa tranzit vylucil z centra a doprava priamo v srdci mesta sa stabilizovala a obmedzila, samozvany odbornik A.S. prichadza s "genialnym" napadom pozvat este viac vodicov do centra, zvysit zatazenie klucovej krizovatky a zväcsit chaos. Toto nekoncepcne, provincne a zastarale riesenie, ktore pocita so zaberom casti chodnika a rozsirenim cesty, nic neriesi, len zhorsuje. Sitkeyova tradicna extenzivna metoda na urovni rieseni doby neskoreho socializmu nezodpoveda rieseniam urovne 21. storocia. Vidno, ze mesto nema nijaku koncepciu a problemy sa riesia zastaralymi krcovitymi pokusmi. :-|
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-03-12 17:07
Neviem k čomu diskutuješ, toto je riešenie, ktoré tu dlho absentuje. Teraz stoja autá až v križovatke, aby mohli odbočiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+24 # Shadow 2018-03-12 17:09
Dovolim si nesuhlasit. Toto riesenie je len hasenie akutneho problemu, ktory sa tu roky neriesil. Myslim, ze kazdy sudny clovek by bol vsetkymi desiatimi za vylucenie tranzitu mimo centrum mesta, no nie su vytvorene na to podmienky. A vystavba maleho juzneho obchvatu, prelozky cesty na NZ, exitu AX a exitu Klokocina a podobne projekty su v nedohladne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Dodo 19 2018-03-14 13:20
Dobrý postreh, takto nejako to vidím aj ja.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-03-14 14:58
Ale veď to ti nikto neberie - o tom tu píšeme už roky. Toto ber ako čiastkové riešenie, pretože tie hlavné tak ľahko nebudú.

Tu som písal v roku 2015 čo treba urobiť pre dopravu: http://www.nitralive.sk/vystavba/infrastruktura/35111-juzny-obchvat-nitry-je-zle-naprojektovany-dovody-a-mozne-riesenie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Shadow 2018-03-15 11:20
Ved tak som to myslel, moj komentar bol ako reakcia na prispevok obyvatelNR. V tomto sme za jedno...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # onomatopoje 2018-03-20 10:18
Tak tak, sú v nedohľadne aj preto že mafia Štefek-poslanky ňa tlačia všetko na Janíkovce, na ostatné projekty neostáva. Aj teraz tam mesto schvaľuje k ich pozemkom výstavbu dvojprúdovky a role premieňajú na stavebné pozemky. Všetko schválené. Ale smerom NR-Lukov-Párovs ké Háje takmer nič, vraj pozemky sú vedľa ornej pôdy a blablabla.... Smerom NR-Metro ľudia chodia po ceste, to bande na meste nevadí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # onomatopoje 2018-03-20 10:23
Ps: Schválili zmenu OP a potom je dohodnuté: Predaj a šup stavebné pozemky a nová výstavba, preto Vám v ostatných lokalitách už na nič neostáva.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # onomatopoje 2018-03-20 10:33
:D Cirkev im tam už pripravila svoje pozemky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Mudrlant 2018-03-12 17:23
Je jasné, že toto riešenie nie je koncepčné a má slúžiť len na mierne zlepšenie - hasenie súčasnej situácie. Odklon dopravy bude ešte dlho patriť do kategórie sci fi, a to z dôvodu neexistujúcich obchádzkových trás. Onedlho sa dozvieme, že preložka cesty NR-NZ rok 2027, malý južný obchvat je len na papieri - cena výstavby okolo 17 mil. € (rozpočet mesta 60 mil.). Takže radšej nechajme veci, potom všetci presedlajú na MHD a na bicykle :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # Vladimír 2018-03-12 20:28
Je súčasťou projektu aj predĺženie kapacitne nepostačujúcej zastávky MHD pred Mlynmi? (Moment, prepínam do reality....) Je v projekte zachovaná aspoň súčasná dĺžka zastávky MHD pred Mlynmi?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # fyi 2018-03-12 21:13
Tiez si myslim,ze by sa malo skor pristupit k vyluceniu dopravy z centra mesta a vytvoreniu podmienok pre lepsiu a rychlejsiu MHD a cyklistov, vytvorit pruh vyhradne pre MHD a cyklistov, vid. napr. Londyn. obmedzit vstup nakladnych aut do mesta vyskovymi zabranami, obmedzenie vjazdu vozidiel na zaklade emisnych noriem EURO 4,5,6 atd...Vacsina ludi nechce auta a uz vobec tranzit v centre mesta..
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2018-03-12 23:09
Vylúčenie dopravy nestálo na meste... aspoň ked som sa naposledy informoval. Stálo to na KDI. Mám dokumenty k tomu. Predtým zasa nesúhlasila VUCka.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # fyi 2018-03-13 09:32
vylucit - obmedzit sa da doprava na zaklade emisnych noriem, vid vyhlasenie nemeckeho sudu, na to ma pravo mesto. myslim si, ze 80 percent aut nesplna ani EURO 4, len treba na to trochu odvahy.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Ccc H8 2018-03-13 11:26
Hej , ale musíš mať aj trasu kadiaľ pôjdu. Sv to tu chýba. Nie je alternatíva trasa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # fyi 2018-03-13 22:14
pojdu MHD alebo bicyklom...:-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # johnnysp29 2018-03-12 21:26
Ja si myslím, že nie je správne riešenie "zväčšovať" križovatku ktorá je v centre mesta.
Treba začať systematicky pracovať na vylúčení tranzitu.
krok 1. výmena vedenia SMER city
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-03-12 23:10
Lenže tadiaľ jazdia autá z Wilsonka - vnútorného okruhu mesta. Tam nejde len o nákladnú dopravu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # johnnysp29 2018-03-13 08:39
Viem o tom, jazdím tadiaľ každý deň.
Po zladení semaforov to nie je taký problém.
Aj polovodiči sa už naučili čakať "za čiarou" a nie v križovatke.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Michal Šimonek 2018-03-13 09:16
A prečo je zlé pridanie ďaľšieho pruhu? Nekritizujme niečo, čo pomôže. To je luxus na Nitru, kde sa nič nedeje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # johnnysp29 2018-03-13 09:20
Zneprehladní sa križovatka v smere od Hypermarketu (bude tam esíčko).
Uberie sa z chodníka.
A vadí mi hlavne to, že niektorí jedinci to pochopia tak že robíme ústretové kroky k tomu aby mohol ísť tranzit priamo cez centrum.
Tým pádom sa obchvat a veci podobné odložia do úzadia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # dlhy 2018-03-13 09:22
Základ je byť PROTI.
Je úplne jedno proti čomu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # johnnysp29 2018-03-13 09:36
Nie nie , základ je odsúhlasiť nemalé peniaze na nerealizovateľn é projekty.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-03-13 12:56
V tomto má dlhy pravdu - v Nitre je základ byť proti všetkému. Aj preto sme tam kde sme. Nie je všetko o úradoch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-03-13 13:20
Je to len blbá výhovorka keď niečo nejde podľa predstáv.
A netreba všetkých hádzať do jedného vreca.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-03-13 18:28
Daj mi jeden príklad z Nitry kedy ludia neboli proti... ja vidim vsade len peticie a negativne ohlasy a to doslova na vsetko. Staci citat diskusie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Vladimír 2018-03-13 16:31
Skúsenosti zo sveta hovoria, že zvýšenie kapacity komunikácie motivuje k jej používaniu (v širšej súvislosti aj ku samotnej kúpe auta) tých, ktorí sa jej doteraz vyhli práve pre nedostatočnú kapacitu. Inými slovami: urobíme priestor, príde ešte viac áut. Efekt zlepšenia situácie je len dočasný.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Mudrlant 2018-03-13 18:18
Toto opatrenie určite prospeje aj mestskej doprave, autobusy, ktoré prechádzajú touto križovatkou to ocenia. Pozrime sa na to z druhej strany. Už v súčasnosti je doprava v NR ďaleko od svojho optima. Rovnako je problém s parkovaním na sídliskách alebo v centre mesta, kde je 90 % lukratívnych miest spoplatnených. Takže v podstate sú splnené podmienky nato, aby ľudia začali uvažovať a používať alternatívne formy dopravy napr. MHD. Odzrkadluje sa táto skutočnosť na počte cestujúcich MHD? Ale nebavme sa o študentoch a dôchodcoch, ale ľuďoch v produktívnom veku. Môžeme tu diskutovať o bus pruhoch, ale povedzme si otvorene, kde by sme ich zriaďovali? Je tu nato priestor a financie? Ako dopadla skúška preferencie MHD? Je tu odvaha potlačiť záujmy väčšiny ( voličov) - užívateľov individuálnej dopravy? Pridali na dôvere a atraktivite MHD udalosti okolo vodičov? Veľa otázok do diskusie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2018-03-13 19:17
Lenže tá MHD musí byť top, aby som mal motiváciu ju využívať. Inak ju budú stále využívať iba deti a dôchodcovia. Čo znamená top ? Presná, rýchla a pohodlná. A hlavná vec - dobrá sieť, trasovanie a časté spoje. Aby som si musel pozerať kedy mi ide bus, lebo chodí okrem tých na Klokočinu iba občas, tak to riešiť nebudem. Ďalšia možnosť - kvalitne spravené cyklotrasy tak, aby som sa dostal na bicykli, kolobežke alebo neviem čom z jedného konca mesta na druhý tak, že nebudem musieť ísť po chodníkoch alebo v pruhu pre autá, aby som sa bál o život. To, že niekto nakreslí čiaru na chodník a rozdelí ho na polovicu nie je cyklotrasa. A ešte hlavne ak to končí aj s tým širším chodníkom :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # fyi 2018-03-14 07:57
vyhradene pruhy pre MHD resp. autobusy a bicykle by mohli byt na 4-prudovkach t.j. stefanikova, sturova, tr.a. hlinku, hviezdoslavova. v kazdom smere by sa vyhradil jeden pruh, tym by sa vyriesili aj cyklochodniky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-03-14 08:04
Takze pridanim druheho pruhu pre odbocenie narastie pocet aut? ale no... plati mozno v inych pripadoch, ale nie na tejto krizovatke.

Ked sa vyluci nakladna doprava bude dobre + prepojit Krskany s Chrenovou. Tam by mali obcania smerovat energiu a ziadat, nie kritizovat drobne zlepsenia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2018-03-14 08:16
Presne tak. Ten druhý pruh je tam akútne potrebný. Každý kto tade chodí to dobre vie. Ja cez most smerom do centra nejdem ani v inom pruhu ako vpravo, pretože viem, že ľavá strana /aj keď smerom rovno/ bude nepriechodná kvôli zapchatému odbočovaciemu pruhu.

A prioritou mesta by malo byť prepojenie Krškán s Chrenovou a doriešenie lepších napojení na dialnicu. Však to je nonsen ako musia ľudia zo smeru NZ chodiť cez celé mesto. Niečo podobné ako ísť z Nitry do Košíc cez Bratislavu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # malý Pedro za ZM 2018-03-13 06:48
Iné riešenie pre mňa zatiaľ nie je zaujímavé. Ešte som ja a naši človekovia nevykúpili pozemky, potrebné na výstavbu obchvatu. Értem?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-03-13 08:58
Už sa voda varí, vyčkaj času.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Dodo 19 2018-03-13 11:22
Nemyslím si, že úprava ľavého odbočenia dačo zásadného vyrieši, práve naopak. Upchá sa to ešte viac pri odbočeniach do Mlynov, ako ja križovatke pri MsÚ. Už teraz je tam problém a nie malý. Efektívnejšie a rozumnejšie vidím odklonenie dopravy mimo exponovaného centra, problémom však môže byť absencia mostov na vhodnom mieste. Načo premávať napríklad z Chrenovej do Krškán cez centrum? Pri dobrej vôli a rozumnom projekte by to šlo priamo, rýchlejšie a kapacitne podstatne výkonnejšie. Treba perspektívnejši u víziu!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Laco 2018-03-13 12:32
Amen
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-03-13 12:55
Pozeráš sa na to príliš jednostranne a jednoducho. Odklon dopravy síce Mesto Nitra rieši, nie je v jeho kompetencii schváliť ho - pripomienkujú to rôzne orgány. A na tom to stojí. Mesto však môže postaviť most - tak ako si poznamenal. Preto ja vítam druhé odbočenie - tie autá fakt blokujú pruh idúci rovno a aj križovatku často.

Ja ti tu napíšem vízií celú kopu, nejde to však realizovať len tak. Preto treba aj trochu skromnosti a tešiť sa z maličkostí, ktorých je v Nitre ako šafránu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Daddo 2018-03-13 14:53
....a doslova ze organy. :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Dodo 19 2018-03-14 13:17
Druhé odbočenie vnímam ako provizórium.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Dodo 19 2018-03-14 13:09
Rôznym schvaľovacím procesom podlieha každý podobný, ale aj jednoduchší projekt, to však nemôže byť prekážkou k hľadaniu lepších riešení. A tie sa dajú vždy nájsť, potrebuje to však trpezlivé, často termínom nezaťažené, neunáhlené a vo väčšine prípadov aj tímové riešenie. Vôbec nejde o počet, ale o kvalitu a premyslenosť vízií vyplývajúcich nie len z momentálnych akútnych potrieb, ale aj predvídavosti požiadaviek niekoľko desaťročí dopredu. Nápravy bývajú vždy podstatne drahšie, ako dobre vypracované prvé riešenie. Vo svojej praxi som pracoval na desiatkach rôznych sólo aj tímových projektoch, preto zdôrazním slová mojich prvých českých učiteľov " dvakrát měř, jednou rež". Mne sa to vždy potvrdilo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Dodo 19 2018-03-14 22:48
Miško, robíš dobrú robotu. Stanoviská diskutérov ber ako snahu o nápomocný príspevok námetov a rád k riešeniu aktuálnych problémov nášho mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Xy 2018-03-17 08:07
Ludia mozno ma budete mat za blazna ale.... co tak kruhovy objazd s podchodma pre ludi a v podchodoch by boli obchody , zvysila by sa bezpecnost cestnej premavky aj pre auta aj chodvov...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # dlhy 2018-03-17 09:30
Dobrý nápad.
Ešte do stredu kruhového objazdu spievajúcu fontánu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Shadow 2018-03-17 23:15
"Základ je byť proti. Je úplne jedno proti čomu."
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # dlhy 2018-03-18 05:26
Veď som to pochváli.
A ešte som aj pridal vylepšenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # malý Pedro za ZM 2018-03-19 07:59
Ctený poslanec, akurát ste urobil to, na čo ste vy osobne v diskusii precitlivelý. Zosmiešnil ste názor diskutujúceho - možno aj vášho voliča, ktorý doteraz nevedel, že dlhy = Dovičovič.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Shadow 2018-03-21 12:43
Viem, kto je dlhy a je mi to uplne jedno. Ze je poslanec je fakt a ja nie som jeho volic. Na tomto portali len doplna pestru paletu ludi. Niektori chcu diskutovat o volebnom prave dochodcov, niektori kydaju do kazdeho a do vsetkeho, niektori maju patent na rozum, niektori sa snazia parodovat primatora... Vsetci sme nejaki a nikto nie je dokonaly.
Ze ludia volia niekoho s takymto vyjadrovanim a nazormi, mi je sice luto, ale len to potvrdzuje pravidlo, ze spolocnost ma presne take zastupenie, ake si zasluzi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Xy 2018-04-02 08:49
Dobry napad s tou fontanou no skor by sa mi tam hodila socha M.R.Stefanika
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # heya 2018-04-02 11:53
sochy su naozaj to posledne, co potrebujeme
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Ccc H8 2018-03-17 10:26
Typické krátkozraké zmýšlanie dnešných ľudí.
Na to treba prachy. Velké prachy. Myslím tak na rok uzavretie hlavnej križovatky.
Či tie podchody a všetko sa vybuduje ako v rozprávke? Fúrikom , lopatkou a krompáčom?
Co projekt? Prekládky Inžinierskych sietí, odkoln dopravy, spodná voda, nájomcovia.
Ano máme ťa za blázna. Inak si takéto výmysli nedokážem vysvetliť.
Máš nejaký návrh kto to zaplatí a ako sa to zrealizuje?
Či len ty to tak chceš a hotovo?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Xy 2018-04-02 08:52
Myslim podla mojho laickeho kratkozeakeho zmyslania ze v dnesnej dobe prefabrikatov a podobnych veci by to bolo rychle aj preklady IS a podobne ... ja viem ludia su zvyknuty ze ked sa nieco preraba v NR tak to trva dlho a je to predrazene no nie vzdy to tak musi byt ...vid ine mesta v europe ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # dlhy 2018-04-02 12:39
"podla mojho laickeho kratkozeakeho zmyslania"
Presne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Xy 2018-04-02 15:50
Dlhy co ste chceli tym napisat ked ste napisali ze podla mojho laickeho kratkozrkaeho zmyslania?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # dlhy 2018-04-02 22:01
To, čo si napísal ty.
Že tvoje zmýšľanie v tejto veci je laické a krátkozraké.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Xy 2018-04-03 07:58
Takze pan dlhy tym chcete povedat ze ste odbornik na cestnu premavku a mate dalekozrake videnie?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # heya 2018-03-18 18:49
podchody su take...zapeklit e. Vacsinou su myslene dobre, ale ludiaa ich casto nevyuzivaju, su tmave a po urcitej dobe spustnu. Objekty pod zemou su castovelmi neprijemne a ludia sa im podvedome snazia vyhnut
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Xy 2018-04-02 08:54
Chapem a suhlasim s tym ze ked ludia maju skusenost s podchodom na klokocine ..ale ja hovorim o inam type podchodu
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # kari rohož SIEŤ 2018-03-17 10:31
Keď sa to nerealizovalo pred rokom 1989, dnes je to na 99 % nemožné.

Cena by bola premrštená, mesto by vyberalo poplatok za použitie pohyblivých schodov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Xy 2018-03-31 11:57
Ako co napisem ma zvozite :D ale i tak to sme napisem ... mal by tam byt podla mna kruhovy objazd a podchody pre ludi kde by tiez mohli byt obchody (navratnost investicie) zvysila by sa bezpecnost chodciv a konecne by sa dalo na krizovatke odbocit vsade a nemuselo by sa zachadzat na ul.CSA ....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ccc 2018-03-31 13:07
Obávam sa že ak by sa tam urobil kruhový nedalo by sa odbočiť už vobec nikde. :D
Hlúpy nápad. Ani priestor na to tam nie je.
Teda je na jednopruhový, dvojpruhový sa tam nevojde.
To je tak keď niekto nerozmýšľa a plácne kdeakú hlúposť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Xy 2018-04-01 08:29
Maco viac pruhovy ked ludia v nom nevedia jazdit? A placu tam je habadej aj na turbo kruhovy ... ;)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Milan K 2018-03-31 12:03
Citovanie Michal Šimonek:
Daj mi jeden príklad z Nitry kedy ludia neboli proti... ja vidim vsade len peticie a negativne ohlasy a to doslova na vsetko. Staci citat diskusie.


Možno nie vždy a nie proti všetkému. Ale nedá mi Vy ste za to, aby sa postavila Tabáň v takej forme ako ju predostiera Bratislavský investor? To je čo za monštrum, protiklad Kasární, alebo zasa si Blava zarobí na Nitre.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť