V ostatom čase sa naše mesto krásne rozrástlo. Bude však mať i peknú a dobrú budúcnosť?


Akosi sme si už zvykli, že indikátorom budúcej úspešnosti sú rozvíjajúce sa honosné stavby a prílev investícií, ale ako hovoria prieskumy spotrebiteľských trendov – je to ekológia a rodina. Napokon logicky. Čo teda na expanziu nášho mesta hovoria rodiny? Veď práve tie si asi najviac uvedomujú nielen jej prednosti, ale i nebezpečenstvá a množstvo obmedzení, ktoré im táto priniesla.

Otestujme teda spoločne podmienky v našom meste so zameraním sa na rodinu – všímajme si problémy rodičov, zaujímajme sa o bezpečnosť, ústretovosť a možnosti zariadení, prevádzok a organizácií, ale i o ďalšie danosti mesta, ktoré vplývajú na kvalitu rodinného života. Poukážme, ale zároveň i riešme - motiváciou, dobrým príkladom, spoluprácou, hľadaním východísk...

Najlepšou cestou boja proti kríze je totiž niečo robiť. Čokoľvek. Byť užitočný, nie zbohatnúť. A kríza dá odvážnym neskôr šancu aj na iné. Niekedy naozaj stačí menej než si myslíme.