Zhodnotenie volieb do VÚC v Nitre: výsledky sú negatívne, ale aj pozitívne

Čo nám vlastne výsledky volieb povedali a čo môžeme očakávať v budúcoročných komunálnych voľbách v Nitre

Dovolím si vyjadriť svoj subjektívny názor na voľby, na to čo nám vlastne povedali a čo môžeme očakávať v budúcoročných komunálnych voľbách v Nitre.

V prvých minútach po vyhlásení výsledkov som ich bral ako premárnenú šancu Nitry na zmenu na poste predsedu NSK, rovnako som krútil hlavou nad tým, že Nitra opäť volila tých istých kandidátov. Hlavne keď som sa dozvedel, že v iných krajoch na Slovensku volili zmenu a dali silný SMER do smútku. Naša Nitra tradične nesklamala.

Neskôr som si však uvedomil, že SMER stráca aj v Nitre. Pri pohľade na 13 zvolených poslancov vo volebnom obvode Nitra, vidíme okrem primátora Dvonča, viceprimátora Vanča, poslancov Hechta a pani Antošovú, aj nitriansku "opozíciu" v osobách Oremus, Greššo ml., Šmehilová, Dovičovič, Hatala, Štefek a Balko. Táto zostava nám naznačuje, že budúcoročné komunálne voľby v Nitre budú zaujímavé, dávajú nádej na zmenu v Mestskom zastupiteľstve v Nitre. Dôležité bude, či sa nájde kandidát na primátora, ktorý bude mať reálnu šancu postaviť sa primátorovi Dvončovi.

Najviac hlasov získal Peter Oremus, za ním nasleduje Ján Greššo, Jozef Dvonč, Ján Vančo, Anna Šmehilová a zvyšok.

Zvolení kandidáti:

Eva Antošová: MOST - HÍD, SNS, SMER-SD, Daniel Balko: KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA, Miloš Dovičovič KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA, Jozef Dvonč: MOST - HÍD, SNS, SMER-SD, Ján Greššo: KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA, Miloslav Hatala: KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA, Daniel Hecht: MOST - HÍD, SNS, SMER-SD, Ľubomír Moravčík: NEKA, Peter Oremus: NEKA, Anna Šmehilová: KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA, Štefan Štefek: NEKA, Milan Uhrík: ĽS Naše Slovensko, Ján Vančo: KDH, NOVA, OKS, OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO), SaS, ŠANCA.

Kde je príčina úspechu staronového predsedu NSK Belicu?

Milan Belica ako kandidát spektra SMER-SD, SNS, MOST - HÍD má stálu volebnú základňu, ktorá ako vieme pozostáva zo starších ročníkov (tu je diskutabilné, či by vôbec mala najstaršia populácia mať právo voliť), rodinných príslušníkov a stranníkov a podnikateľskej sféry, ktorá je napojená na stranu. Táto základňa si odvolila podľa predpokladu.

Potom tu bola skupina občanov, ktorá jednoducho nevedela koho voliť - Belicu voliť nechceli, rovnako však pre nich nebol ten správny kandidát ani Oremus, ani Greššo. Veľa ľudí preto volilo Milana Uhríka z ĽS Naše Slovensko. Hlasy sa tak rozdelili medzi troch konkurentov Belicu. Myslím si, že keby páni Greššo a Oremus dali svoje egá bokom a postavili spoločného mladého kandidáta, mohli voľby dopadnúť úplne inak. Chápem, že každý chcel vyhrať, výsledkom je neúspech oboch kandidátov. Rovnako tak treba zobrať do úvahy fakt, že juh Slovenska si volil svojho kandidáta pána Farkasa - veľmi zbytočné hlasy, ktoré nemali šancu konkurovať Belicovi. Proti Belicovi tak stáli 4 kandidáti, ktorí si rozdelili hlasy. Kto volil zvyšných kandidátov by možno mal ďaľšie voľby zostať doma, tam nebola žiadna šanca.

Výhra Belicu tak nebola vďaka jeho zásluhám, ktoré ako vieme sú len minimálne a akosi neviditeľné. Na TA3 hovoril napríklad o nízkej nezamestnanosti s ktorou NSK a on ako predseda nič nemá. Rovnako finančná situácia kraja síce vyzerá pekne (NSK je prvý v hodnotení hospodárenia), reálne to však predstavuje minimálne investície do budovania kraja a dlh na úrovni 23-miliónov eur. To už tak dobre nevyzerá.

Čo hovoria čísla o voľbe predsedu?

Celkovo za kraj volilo Milana Belicu 52 184 ľudí, Grešša 26 382, Oremusa 22 827, Uhríka 23 502 a Farkasa 21 084. Jasná dominancia Belicu. Keď sa pozrieme na Okres Nitra, Belica má výrazne nižší náskok - 14 544 hlasov, Greššo 10 470, Oremus 9589, Uhrík 7417, Farkas len 1001. V meste Nitra dostal Belica 7459 hlasov, Greššo 6488, Oremus 5911, Uhrík 4019 a Farkas len 221 hlasov.

V okrese a mesto Nitra teda očividne Belica takú podporu nemá. Spojenie kandidátov by znamenalo jasnú prehru Belicu.

Záver

Zastupiteľstvo NSK bude rozhodne zaujímavé a som veľmi zvedavý ako sa prejaví "opozícia". Nitra potrebuje urýchlenú pomoc - kraj spravuje momentálne veľmi problémové križovatky na Kyneku a pri Metre a ich stav bol doteraz prehliadaný.



Zdroj: Nitralive.sk


Sponzor spravodajstva


Komentáre  

+2 # natebabeton 2017-11-06 06:18
:-x :D :D Jasné, všetci sa vzdajú a ľudia zblbnú, a potlačíme mladého nácka.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # yuri9 2017-11-06 07:53
Výňatok z článku hovoriaci za všetko -
...(tu je diskutabilné, či by vôbec mala najstaršia populácia mať právo voliť),...
šimonek,šimonek
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2017-11-06 09:31
Znie to zle, nepíšem to však len tak. Keby si videl ako volia v domovoch dôchodcov ľudia, ktorí o sebe pomaly ani nevedia. To je podvod. Zneužívanie starých ľudí.

A ty sa podpíš keď máš potrebu komentovať týmto spôsobom. Priezvisko sa píše s veľkým Š. K volbám si ale nič nenapísal...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # soave 2017-11-07 12:28
sorry, ale to je socialny a aging sovinizmus ten vyrok. Dochodcovia nevolia vsetci Smer a btw je to ich pravo. Platili dane a casto popri dochodku robia, tak preco by nemali mat pravo podielat sa na volbach? skor 18rocni, ktori volia nackov alebo sasov ako Sme rodina.

Pocet ludi, "ktori" o sebe nevedia ako opisujete nie je taaky velky, aby naozaj dokazal ovplyvnit pocet hlasov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-11-07 12:57
Napíšem to naposledy lebo ma to nebaví - každý si rád kopne a vyberie to zlé samozrejme.

Starí ľudia sú zneužívaní a robí sa to pri každých voľbách. Ja neviem čomu nerozumiete. To je ako keby majú právo voliť deti v škôlke a ja tam nabehnem s plyšákmi a za to chcem hlas do volieb.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Eva 2017-11-06 07:56
Citujem :... (tu je diskutabilné, či by vôbec mala najstaršia populácia mať právo voliť),... Nie som v tejto kategórii a aj ja som verila v zmenu, ale z volebného neúspechu viniť dôchodcov, je najjednoduchšie . Kde boli mladí. Prečo neboli voliť? Alebo ako volili? Hlavne že sme našli vinníka v dôchodcoch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-11-06 09:33
Nie tak som to nemyslel. Píšem o zneužívaní tých, ktorí ani netušia koho volia. Darmo potom volíme.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # johnnysp29 2017-11-06 08:49
Osobne nepoznám nikoho kto volil Belicu a nikoho kto nebol voliť.
Z toho dôvodu sú pre mňa výsledky nepochopiteľné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2017-11-06 09:44
Vždy keď vládne niekto tak má všade ľudí, ktorí sa boja o fleky... to sú tisíce ľudí. Takže pre mňa pochopiteľné.

Vidíš, že sa ľudia trochu zmobilizovali a išli voliť a už vidno zmenu k lepšiemu. Ako som písal v článku hlasov proti Belicovi je dosť - len sa rozložili medzi kandidátov. Chyba pravide že nedali 1 kandidáta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # johnnysp29 2017-11-06 09:55
Účasť stále veľmi veľmi nízka.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-11-06 10:00
Áno ale vyššia ako v posledných voľbách a to je pozitívne.

Ľudia sa nezaujímajú a to je sebecké voči tým, ktorí idú voliť a chcú, aby boli ich peniaze spravované tak, ako by mali byť. Otázka je, či je taký mandát platný - keď príde voliť 20 percent a menej ako v roku 2013.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # dlhy 2017-11-06 10:38
Podľa zákona je taký mandát platný.
Otázka je nakoľko je legitímny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2017-11-06 10:51
Zle som to napísal - presne ako píšeš.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # T. 2017-11-06 11:03
Ti, ktori volit nesli, dali v podstate plnu moc tym, ktori volit sli, aby za nich rozhodli.

Ak by bola ucast aj 100%, je velmi pravdepodobne, ze vysledky by to nezmenilo. Napriklad prieskumy verejnej mienky sa robia na vzorke 1000-2000 ludi a relativne dobre kopiruju vysledky parlamentnych volieb, kde je ucast okolo 60 percent.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Shadow 2017-11-06 12:21
O negativach tejto volby vieme vsetci. Ja vidim aj viacero pozitiv:
1. Fasisti si v Nitre ani neskrtli, co je velke pozitivum a to aj napriek manipulacie vsetkych online prieskumov.
2. Keby nebolo Oremusovej samolubosti a a madarov, dnes by sme mozno mali aj my pozitivnu zmenu.
3. Zaujimavy je pocet hlasov na poslancov. Ak si dokazu Oremus a Gresso ml. sadnut za jeden stol a v zaujme realnej zmeny v Nitre sa dohodnut, moze mat pan docent o rok vazny problem. Vlastne ego ale treba nechat pred tym na chodbe.
4. S vedomim toho, ze smer ma aj v radoch nezavislych (Moravcik, Stefek) aj v radoch pravice (Vanco) svojich ludi mozem skonstatovat, ze co sa tyka poslancov, v nitrianskom obvode dopadli volby dobre.
5. Blahozelam Dlhemu k zvoleniu :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # dlhy 2017-11-06 19:45
O niektorých Tvojich záveroch by som polemizoval.
Každopádne, veľmi pekne ďakujem za blahoželanie a ďakujem všetkým, ktorí dali hlas mne a mojim kolegom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Shadow 2017-11-06 12:28
A ta formulacia v zatvorke o prave starsich volit je velmi, velmi nestastna. Chapem, co chce autor povedat, no kazdy, kto si cti demokraticke principy, musi respektovat vseobecne volebne pravo. Takto mozme vylucit hociktoru socialnu skupinu: vsetkych bez maturity, zeny, ludi, co nosia bradu alebo vsetkych, co maju viac ako 180 cm. Je to na dlhsiu debatu a sam som sa pri nej prichytil ako uvazujem v tychto instanciach, ale vzdy ma zastavil zakladny princip - vseobecne volebne pravo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2017-11-06 12:34
Aspoň sa tu o tom diskutuje a preto som tam tú formuláciu dal a neodstránim ju. Tu nejde o ženy, deti, bradu... ide o to, že sa tu podvádza a malo by sa to začať riešiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # johnnysp29 2017-11-06 13:37
Aký má význam volebné právo takých ľudí ktorí žijú zo štátneho rozpočtu ?
Neprodukujú nič tak je logické že by nemali rozhodovať o budúcnosti ďalších generácií.
Nárok na dôchodok nepochybne majú o tom sa nehádam.

A ani nejdem hovoriť o dôchodcoch ktorí sa tlačia na posty županov, prímátorov, poslancov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Shadow 2017-11-06 13:51
Podla tejto logiky by nemali mat pravo volit ani socialne znevyhodneni ludia, hendikepovani a vsetci ti, co poberaju invalidny dochodok. Ak je niekto od narodenia nevidiaci alebo imobilny, znamena to automaticky, ze nema pravo rozhodovat o spolocenskom zivote z dovodu toho, ze neprodukuje HDP?
Naopak - sucasni dochodcovia si z rozpoctu beru len cast toho, co do neho za cely svoj produktivny zivot niekolkonasobne vlozili. Skus si polozit ruku na srdce a sam si odpovedat - ked budes mat raz 70 rokov, si schopny sa vzdat svojho volebneho prava?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2017-11-06 14:12
Keď budem mať 70 a budem mimo, nebudem mať ani len šajnu čo sa deje okolo mňa.. áno vzdávam sa. Radšej nechcem voliť ako dať hlasom niekomu kto príde za mnou a dá mi do ruky kvetinu, alebo ma pozve na posedenie pod jedličkou. Ale tak starý človek si to asi neuvedomuje. Ľudia vo vyššom veku už napríklad nešoférujú, nemusia ani voliť. Neviem ako by som to ináč napísal - neviem sa stotožniť s tým, že ja ako človek pracujúci, ktorý si uvedomuje stav v akom je kraj a mesto, má rovnaký vplyv vo voľbách ako niekto kto už ani nevie ako sa volá, nevie o čom je svet už a je mu jedno či je križovatka na Kyneku upchatá denne autami, alebo tam ten most ponad R1a už spadol... lebo toto je realita. Treba sa spýtať tých dôchodcov čo sedia na mítíngoch SMERu, či vedia vlastne povedať, prečo ich volia... väčšina odpovie, lebo pán Fico je veľmi milý, dal nám guláš a ružu...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # johnnysp29 2017-11-06 14:37
10 palcov hore by som ti dal keby sa dá
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # T. 2017-11-06 15:02
Kazdy ma ine priority. Niekto gulas raz za 4 roky, iny krizovatku na Kyneku. Mozno nejaky dochodca sa stazuje na teba, ze volis toho, kto tu krizovatku vyriesi a nie toho, kto ti da gulas. Mozno podla jeho nazoru by si ty nemal pravo volit, lebo si mlady a nemas skusenosti so zivota. Je to proste vec pohladu. Nie je mozne povedat, ze tito ludia by nemali mat pravo volit len preto, ze maju iny nazor a ine veci su pre nich dolezitejsie. Ze svoj hlas lacno predali za gulas a kvetinku? Asi ano - z nasho pohladu. Ale pre nich to bolo prinosnejsie, nez ta krizovatka. Volili podla svojich priorit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # johnnysp29 2017-11-06 15:19
To s tým guľášom nemyslíš vážne ?!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # T. 2017-11-06 17:23
Myslim. Vsetko je to o tom, co ma pre koho vyssiu hodnotu. Pre niekoho ma gulas vyssiu hodnotu, ako jeho volebny hlas (bohuzial). Netreba brat starym ludom volebne prava, treba ich nechat zit v spolocnosti a neizolovat ich. Dat im moznosti, aby sa fyzicky a mentalne udrziavali v kondicii a potom prestanu robit taketo (z nasho pohladu) blbosti. Ale to uz je zasa odklon k inej teme.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2017-11-06 15:23
Téčko tá križovatka bola len príkladom - keďže pred voľbami to bola veľmi diskutovaná téma v Nitre. Ja som navyše písal len o ľuďoch, ktorých zneužívajú vo voľbách. Mám úctu pred staršími a negeneralizoval som.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # T. 2017-11-06 17:18
pouzil som rovnaky priklad. Zneuzivany clovek vacsinou nevie, ze je zneuzivany. Mozno si zneuzivany aj ty, len to nevies ;-) Pochopil som, ako si o myslel, len som chcel dat pohlad z ineho uhla.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # dlhy 2017-11-06 19:54
Si presvedčený, že tých 7500 v týchto voľbách dali bývalému futbalistovi nezodpovední polodementní 70 roční dôchodcovia?
Alebo že by to boli tí rozhľadení progresívni mladí ľudia, čo platia odvody, aby nimi živili tých naničhodných dôchodcov?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-11-07 11:08
Ja som napisal fakt a preto tu na mna utocia vsetci ale to je uplne v poriadku. Kupovat si starych ludi je nespravne a malo by sa to riesit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Shadow 2017-11-07 12:38
Problem je pomenovany spravne.
Ponukane riesenie z Tvojej strany (diskutovat o niekoho volebnom prave) je absolutne nepriatelne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2017-11-07 13:00
Nediskutujeme o volebnom práve - diskutujeme o zneužívaní skupiny obyvateľov, ktorá je zraniteľná. Nebaví ma to dokola vypisovať. Treba si kopnúť najlepšie anonymne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Shadow 2017-11-07 14:41
Treba si pozriet prvy prispevok tejto vetvy - moja vyhrada k dodatku v zatvorke. O tom diskutujeme. Nikde v clanku som sa nedocital o tom, ze hlasy dochodcov su zneuzivane na volebne podvody. S tym suhlasim a treba to riesit.
Ja som sa ohradil vylucne voci vete v zatvorke
"(tu je diskutabilné, či by vôbec mala najstaršia populácia mať právo voliť)" s ktorou kategoricky nesuhlasim. O volebnom prave hocikoho sa nema co diskutovat. To je vsetko, co som chcel povedat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-11-07 14:43
Pretože som v článku riešil prioritne voľby a nie tému zneužívania ľudí. Nemal som to tam vôbec dať radšej.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # johnnysp29 2017-11-07 13:20
Absolútne neprijateľný je 71 ročný župan !!!!!!!!!!!!!!! !!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # soave 2017-11-07 12:30
ci clovek o sebe vie alebo nie nie je na posudeni vas. Ale lekara a sudu
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-11-07 13:00
Ja to ani neposudzujem - nevadí opäť ďaľší zbytočný komentár. Ja som tu ten zlý a problém neexistuje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # názor 2017-11-07 12:32
už teraz si mimo, v 70-ke sa vlastne dostaneš do normálu..... držím palce
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2017-11-07 12:58
Kopol si si - pekný deň ti prajem. Ani podpísať sa nevieš.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # názor 2017-11-07 16:06
dobrá rada - 9TY sa NEPODPISUJ,ale vážne je to len RADA
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # dlhy 2017-11-06 19:56
Myslíš, že by bolo vhodnejšie ich vystrieľať?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Šnatebabeton 2017-11-07 10:43
:D doma si to už rodičom navrhol? A zavrieť ich za plot na kopu. Ale ak volia to čo chcete, môžu mať vychádzky počas volieb. Dobre náckovia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Dôchodca 2017-11-06 15:03
Vážený p.Šimonek.Každý človek,ktorý má štipku rozumu vie,že cirkusant Greššo,fašista Uhrík a im podobné kreatúry, niesú alternatívou k "dynosaurovi"Be licovi.Pokiaľ sa nenájde mladý ,rozumný kandidát nezávislý na politickej strane ,nečakajte zmenu.A napísať o odobratí volebného práva starým ľuďom ,to nemyslíte vážne.Ako takúto blbosť môžete zverejniť.?Preč o sa nerozčuľujete nad tým,že volí tretina voličov a kde sú mladí,prečo nejdú voliť???
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # johnnysp29 2017-11-06 15:21
Vážený pán dôchodca.
Vaši potomkovia boli voliť ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Dôchodca 2017-11-07 07:28
Áno,boli.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-11-06 15:22
Vážený pán dôchodca, čo som napísal sa dá pochopiť rôzne, v žiadnom prípade netvrdím, že chcem odobrať právo niekomu. Snažím sa dlhodobo rozprúdiť diskusiu na viaceré témy, pretože sa nikde o nich nediskutuje. Zamýšľam sa v článku nad faktom, že niektoré hlasy sú získavané podvodom. Nikde som nenapísal, že by som zobral volebné právo dôchodcom. Rovnako som zverejnil aj štatistiku z ktorej vyplýva, že nechodia voliť nielen mladí, ale v podstate prevažná väčšina občanov. Tieto voľby bola účasť lepšia.

Ja som niekoľko krát zverejnil výzvu, aby išli ľudia voliť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Dôchodca 2017-11-07 07:39
p.Šimonek nie ste nestranný človek.Vás najviac škrie to,že nevyhral ten,za koho "kopete".Keby Tí starí ľudia volili tú modrú čvargu,tak by to bolo všetko v poriadku.Ako môžete tvrdiť,že všetci starí ľudia volia Smer?Prečo napr.nejdete kandidovať aj VY?Vypisovať článočky podľa svojho videnia a poučovať ľudí bez toho,že za nič nenesiem zodpovednosť je ľahké.Skúste ísť kandidovať ,niesť za niečo zodpovednosť.Uv idíme ,koľko hlasov získate.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-11-07 11:06
Za koho kopem? ste mimo. Ja som nemal kandidata napriklad. Nevedel som koho volit. Tak si treba overit lebo toto je krive obvinenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Dôchodca 2017-11-09 09:10
Nevedel som koho voliť. :lol: :lol: :lol: To nemyslíte vážne.A kde sa to dá overiť?????...t o by ma zaujímalo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # marecek1 2017-11-06 22:53
mladi gresso mal 11 tisic hlasov preto lebo si ho zmylili s otcom, maju rovnake mena, inak by mozno ani nepresiel
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # názor 2017-11-07 08:01
keby si ho zmýlili s prelietavým/zo strany do strany/ otcom,tak by nad počtom hlasov asi zaplakal
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # staromestan 2017-11-10 22:34
Oremus by mal kadidovat za primatora a treba verit, ze sa obmenia aj mestski poslanci, taktiez treba vymenit skompromitovane ho presnosti MU, Dvoncovho ritoleza.
A zislo by sa zriadit komisiu na presetrenie mrhania majetkom mesta Dvoncom a jeho posluhujucimi poslancami. Ale kym tam budu zabetonovani taki ako teflonovy Vanco ci superflexibilny beztvarý Hecht, tak sa Nitra nikam nepohne...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Palo Obertáš 2017-11-11 08:56
Vy by ste chceli mať za primátora Nitry opäť človeka, ktorý ani nebýva v Nitre? Už ozaj by mohol Nitru riadiť, človek ktorý pochádza z Nitry nie je skorumpovaný a myslí slová o zmene mesta úprimne a toto všetko určite Váš kandidát ani iní ktorí sú momentálne v MsZ nespĺňajú. ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť