Počasie momentálne nedostupné.
Dnes má pohotovosť lekáreň:
Dami
Špitálska 13, Tel.:65 14 472
Dnes má meniny: Gertrúda Zajtra: Bernard
      
  Zabudnuté 
Máme online 22 hostí 
 

Križovatka Novozámocká - Priemyselná: riešenie dopravy

Križovatka Novozámocká - Priemyselná, titulka

Andrej Sitkey: Blog o doprave - riešenie dopravy po rekonštrukcii Priemyselnej ulice

Andrej Sitkey - blog o doprave

Máte otázky k téme doprava? Píšte na: redakcia@nitralive.sk

(Odpovede na otázky uverejníme každý týždeň spolu s novým článkom.)

Po ukončení výstavby rýchlostnej cesty R 1 v súčasnosti prebieha rekonštrukcia miestnej komunikácie Priemyselnej v Nitre. Miestna komunikácia je rekonštruovaná v súlade s projektom prepojenia cesty I/64 – ul. Novozámocká s cestou III/05137 – ul. Dlhá. Na Priemyselnej sa zriadia samostatné pruhy pre odbočenie vpravo resp. vľavo a vybuduje sa obojstranný chodník. Okrem rekonštrukcie Priemyselnej sú realizované aj stavebné úpravy na križovatke Novozámocká – Priemyselná. V rámci stavebných úprav bude zrušená časť deliaceho ostrovčeka, čím sa dosiahne predĺženie ľavého odbočenia do Priemyselnej. Okrem uvedeného sa zriadi ochranný ostrovček, ktorý umožní bezpečnejší prechod chodcov a presunie sa autobusová zastávka za križovatku v smere na centrum do priestoru bývalého parkoviska pred kasárňami.

Križovatka Novozámocká – Priemyselná nebude riadená cestnou svetelnou signalizáciou, napriek skutočnosti, že kapacitné posúdenie križovatky potrebu signalizácie preukázalo. Už pri schvaľovaní projektu som však upozorňoval, že v takomto stavebnom usporiadaní je riadenie križovatky signalizáciou nereálne. V prípade použitia signalizácie by boli v súlade s príslušnou STN potrebné výrazné stavebné úpravy, ktorými by sa predĺžili všetky radiace pruhy na Novozámockej (napr. ľavému odbočeniu chýba 27 m, v smere od NZ je potrebný druhý pruh priamo v dĺžke 145 m a pod.). Nevyhnutné by bolo presunutie autobusovej zastávky smerom na Krškany a zníženie počtu jazdných pruhov v priamom smere by sa muselo končiť za križovatkou v smere na Nové Zámky ( zriadenie druhého pruhu priamo s dĺžkou 170 m ). Vzhľadom na rozsah týchto zmien sa ich realizácia odsunula.



Križovatka Novozámocká - Priemyselná: riešenie dopravy nákres

Realizácia prepojenia komunikácií Novozámocká - Dlhá, na pomery Nitry veľkorysého projektu, je otázna. Podľa dostupných informácii, by sa mal realizovať formou verejno-súkromného partnerstva Mesta a súkromnej spoločnosti. Horúcim favoritom na realizáciu je spoločnosť Eurovia a.s., ktorá stavala rýchlostnú cestu.

Fotogaléria

Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!
Obrázok otvoríte kliknutím!

Mapa



Zdroj: autor Andrej Sitkey pre Nitralive.sk, foto Nitralive.sk

Komentárov  

 
+1 mikimajky 2011-11-16 12:16
Takže riešenie tajto križovtaky je také , že sa nič nevyriešilo a ostáva to tak ako to bolo. Zo smeru od krškán bude pravé odbočenie s ktorým nebol problém ani doteraz. Z mesta na priemyselnú sa bude obočovať ešte horšie predpokladám podla toho nákresu. A odbočenie z priemyselnej do krškán bude rovnako krkolomné ako bolo doteraz. Teda štýlom že vojdem do križovatky a zablokujem smer z krškán a čakám kým sa nenájde nejaká dobrá duša čo ma pustí z mesta. Fakt vyriešenie dopravnej situácie. To sa nemuselo robiť vobec nič iba nakresliť na tie panele čo tam boli dočasné čiary a bol by výsledok rovnaký.
Gratulujem za vyhodené peniaze daňových poplatníkov. Síce si križovatka žiada svetelnú signalizáciu ,ale to by stálo prachy . Tak tam nasypeme polku prachov a dotobíme dva pruhy a nikto si nič nevšimne. Však za pár rokov sa to bude musiet aj tak urobiť tak aby mali kamošove firmy aj potom robotu a potom sa to dorobí za drahšie.
Bananistan toto. Koncepcia vonkoncom žiadna.
Hlavne že sa našli peniaze na osvetlenie mosta ktoré bolo ak sa nemýlim použité až raz?
:-x
Jdu blejt vážený.
:sad:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+2 Andrej S. 2011-11-16 14:16
Ešte dodatok. Priemyselnú a úpravu križovatky robí Granvia a.s. v rámci opravy ciest po výstavbe rýchlostnej cesty.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 Michal 2011-11-16 14:48
Práveže odbočenie z Novozámockej na Priemyselnú nebolo dobré - ten pruh tam chýbal. S tým odbáčaním na Novozámockú súhlasím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 koli 2011-11-16 14:52
andrej a to sa nedalo v 21. storoci nijako ovplyvnit? nemohli sa zist ludia a povedat, takto by to bolo dobre, takto by to pomohlo, ked uz to budete robit, spravte to takto a takto..

inak majky ma pravdu, vsetko je tak ako bolo predtym.. chodim tade kazdy den a viem o com pise.. v smere od krskan ked ide 20 aut v kolone 50-tkou tomu kazdy potom vytne lebo uz su tam 2 pruhy.. pokial tam nestoja meraci..

neviem ake su predpisy na kruhac ale mozno by sa tam hodil...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-11-16 15:51
Citovanie Michal:
Práveže odbočenie z Novozámockej na Priemyselnú nebolo dobré - ten pruh tam chýbal. S tým odbáčaním na Novozámockú súhlasím.


Ten pruh tam hcýba stále pokial si si nevšimol. Len odbúrali asi 10 metrov ostovčeka na oboch koncoch ,ale pruh ako taký tam reálne zostal tak ako bol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-11-16 15:50
Presne toto som myslel. Sadnúť si na rokovanie a dať "takýto návrh,lebo my plánujeme s tým v dohľadnej dobe urobiť toto ,tak či by sa to nedalo takto?"
A Ak sú rozumní ľudia tak sa dohodnú. Toto urobí mesto a tamto granvia a vuala máme križovatku podľa našich predstáv. Lenže tu ma zasa ukameňujú že len kritizujem. Začo potom berú zodpovedný peniaze?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+4 Andrej S. 2011-11-16 15:53
Stavba sa pripravovala niekoľko mesiacov a projektanti spoliehali, že sa to do času realizácie celého prepoja akosi vyrieši. Potom na základe požiadavky mesta, Granvia na poslednú chvíľu zaradila túto stavbu do balíka rekonštrukcií po výstavbe R 1 a priestor na jednanie sa zrazu stratil resp. vzhľadom na potrebu značných úprav boli jednania bezpredmetné. Vybudovať okružnú križovatku je v tomto priestore problematické, pretože tu nastáva zmena počtu pruhov z dvoch do jedného a naopak. Okrem toho priepustnosť križovatky by asi bola nedostatočná. Ale súhlasím, že to má jasné znaky kocúrkova.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-11-16 16:00
Ano za toto dávam +. Jednoznačne kocúrkovo. Zasa za to nikto nenesie zodopednosť? To bude asi tým.
" projektanti spoliehali, že sa to do času realizácie celého prepoja akosi vyrieši." :-x
Toto najlepšie vystihuje celú situáciu v tomto meste. Preto tu takmer nič nefunguje poriadne a všetko sa prepláca a robí na etapy a poriadne predražené.
:cry:

Já asi založím politickú stranu a budem kandidovať. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 Andrej S. 2011-11-16 16:01
Ešte na upresnenie. Projekt na križovatku riešilo mesto, nebol problém sa dohovoriť, čo má byť na tej križovatke. Všetci sme vedeli ako ju treba rozšíriť, ale mesto to neviem prečo neriešilo a potom sa to snažilo naháňať na poslednú chvíľu. Treba si však uvedomiť, že adekvátna rekonštrukcia križovatky by si vyžiadala značné zábery pozemkov a možno aj demolácie domov. Vysporiadanie by bol dlhodobý proces. Mesto sa sústredilo na vysporiadanie trasy a križovatka zostala nepovšimnutá. Mám obavy, či sa vôbec niekedy tá križovatka upraví tak ako má.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+3 mikimajky 2011-11-16 16:29
O výstavbe R1 sa vie minimálne 20 rokov. Teda tolko viem o nej ja. Zato bola konci krškán stavebná uzávera. to boli síce plány ešte z čias socializmu. Ale o konkrétnom projekte pribina sa vedelo tiež pár rokov . Takže určite nebol problém sa pripraviť aj na verziu výkupu pozemkov. Ale to ako som už písal sa musí niekomuý začať dávať aj vina a zodpovednosť.Takto sú to iba anonymné "mesto" a "stavebný urad" atd.Niekto za to predsa berie prachy. Ak tam celé roky iba prdí do kresla a o nič sa nezaujma tak nech teda vráti plat za ten čas čo ho bral.
:sad:
A neverím že by sa nenašiel nejaký kompromis aby to nemuselo byť to "búranie domov". Takže zasa len nečinnosť zodpovedných nás pripravili o kvalitne zrekonštruovanú a pripravenú križovatku. Toto je zasa iba nejaký paškvil z nutnosti.Rozhodnutie od stola (najlepšie z blavy) bez poznania problému a konkrétnej situácie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 Butko 2011-11-16 16:20
je normalne aby priprava projektu trvala niekolko mesiacov ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-1 dlhy 2011-11-17 15:53
Super diskusia.
Zase je vsetko zle.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-11-17 17:40
Citovanie dlhy:
Super diskusia.
Zase je vsetko zle.


Bohužial. Ty tam vidíš nejaké pozitíva?
Ked bude čo chváliť budeme chváliť. :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-2 dlhy 2011-11-17 22:04
Vidim.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-11-17 22:37
Vidíš. Ale nenapísal si nič. Tak to asi taká sláva nebude. Ale týmto asi končím diskusiu s tebou.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+2 Shadow 2011-11-18 11:57
Ja som sa uz tiez zamyslel nad tym, ze tu vacsinou kritizujem... len ono ked nie je co pochvalit :(
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-12-16 21:32
Tak páni klobúk dolu na debilitou toho čo navrhol a schváli zákaz vjazdu nákladných áut na priemyselnú.
Toto je už vážne na hlavu postavené. Ktorý somár v tom má palce? Požadujem aby tam denne stála hliadka a brala vodičáky vodičom .
Čo na tom že sú tam minimálne dva servisy na nákladné autá?
Chcem aby tam polícia bola dovtedy kým sa majitelia firiem čo tam sídlia a potrebujú tam dostať nákladné auto nenaserú a nedajú tomu somárovi čo je v tomto zapletený dobre po papuli. Vážny debilistan.
Ako má potom fungovať napríklad ten servis tam? To mi vysvetli Andrej. Budem moc vďačný. (ps nie som majiteľom daných servisov ani niakej firmy tam).
:-x :-x :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+2 Butko 2011-12-16 23:59
No tak potom tu cestu by mali nazvat "antipriemyselna "......
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-1 Andrej Sitkey 2011-12-17 13:58
Pokiaľ viem, že je tam dodatková tabuľka "Okrem dopravnej obsluhy", potom nevidím problém, že ten, kto tam potrebuje ísť sa tam aj dostane bez hrozby sankcie. Dopravné značenie je tam umiestnené pre budúcnosť, ak bude zriadené prepojenie Novozámocká - Dlhá. Potom by podľa mňa nemali nákladné vozidlá tranzitovať po ceste III. triedy,ale nákladná doprava by mala ísť naďalej po ceste I. triedy, ktorá síce prechádza centrom mesta, ale je v oveľa lepšom stavebnom usporiadaní ako cesta III. triedy. Obmedzenie sa môže odstrániť po doriešení prepoja až na cestu I/51 Nitra - Vráble.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-12-17 15:25
No neviem . Si dopravák?

Tu máš znenie zákona
Dopravnú obsluhu definuje vyhláška MV SR č. 225/2004 Z. z. nasledovne:

(12) Dodatková tabuľka s nápisom Len dopravná obsluha obmedzuje platnosť značky, pod ktorou je umiestnená, na vozidlá zabezpečujúce zásobovanie alebo opravárenské, údržbárske, komunálne a podobné služby, na vozidlá s označením č. O 1 alebo č. O 3, na vozidlá taxislužby a na vozidlá, ktorých vodiči, prípadne prevádzkovateli a majú v miestach za značkou bydlisko, sídlo alebo garáž; pre tieto vozidlá neplatí značka, pod ktorou je umiestnená dodatková tabuľka s nápisom Okrem dopravnej obsluhy.

Teda ja tam nebývam ,nie som zásobovanie,nev ykonávam tam údržbu,nemám tam firmu.
Tak mi ukáž ako sa dostanem legálne do toho servisu nákladným vozom.

Ak mi toto napíšeš uznám že máš pravdu.
Inak neviem ako môžeš robiť dopravného inžiniera.
Podľa mňa si ma práve naviedol na porušenie zákona. :oops:
Nechcem byť rýpal ,ale toto fakt nie je riešenie.
Na tej ulici nie je jeden rodinný dom.Sú tam iba firmy a postavenie mosta je v nedohľadne tak neviem načo je to dobré.
Toto mi vysvetli.
Ako sa legálne dostanem do servisu.
Podľa mňa jedine letecky ,lebo volakto vymyslel chujovinu . Lebo do budúcna ....
prečo sa teda nevybudovala aj svetelná signalizácia do budúcna?
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-1 Andrej Sitkey 2011-12-17 20:50
Ak je tam skutočne servis o čom ja neviem, môžem to preveriť a následne to prehodnotiť. Teoreticky však môžu jazdiť vozidlá po Wilsonovom nábreží a nepotrebujú k tomu vrtuľník. Ak by som preto nemal robiť DI, potom niekto by mal prísť na preskúšanie na ODI, ak mi cituje zo 7 rokov neplatnej vyhlášky. Otázku signalizácie treba smerovať na investora, ktorý nezabezpečil primerané stavebné usporiadanie križovatky. vozidiel
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-12-17 21:55
Fúú teraz si ma zotrel. Nájdi nové znenie zákona ktorý definuje túto značku . Zákona ktorý zjavne neovládaš. A mňa posielaš na preskúšanie? To nemyslíš vážne. Sa nad sebou zamysli. By som čakal že si uznáš chybu a nie toto. Potom sa nečudujem že to tu všetko vyzerá ako vyzerá keď sa tu vyjadruje k doprave policajt zjavne neovládajúci zákon o premávke. Aký je rozdiel v definícii značky "dopravná obsluha" z roku 2004 a 2011?
Mne sa to nechce hľadať. Viem že policajti to majú na nejakej stránke tak si to pohľadaj.
A k veci. Ja viem o dvoch servisoch ktoré sú tam. Nie je neskoro už zisťovať aké sú tam prevádzky?
K wilsonovmu sa zatial nevyjadrím ,ale sa mi zdá že tam je tiež zákaz nad 3.5 tony. Nie som si istý.
A priznaj si že ste schválili debilinu. Lebo ísť na priemyselnú z chrenovej je debilina.Nemyslíš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikimajky 2011-12-18 12:45
A práve tu pokrivkáva tvoja logika "Potom by podľa mňa nemali nákladné vozidlá tranzitovať po ceste III. triedy,ale nákladná doprava by mala ísť naďalej po ceste I. triedy, ktorá síce prechádza centrom mesta, ale je v oveľa lepšom stavebnom usporiadaní ako cesta III. triedy."
teda ak je to pravda a nie je tam zákaz nad 3,5t mám jazdiť namiesto 100 metrov priamo po priemyselnej tri kilometre po miestnych komunikáciách kvoli ktorým tam vlasne táto zákazová značka je.
Lepšie ako prejsť 100 metrov priamo je motať sa po starom meste a uličkami pod kalváriou. Hlavne keď je absolútne nemysliteľné tranzitovanie nakoľko nie je kam? Keď to bude aktuálne a bude dostavaný prepoj na dlhú je na zváženie umiestniť tam dopravné obmedzenie. Aký zmysel tam má už teraz?
To ti gratulujem.Perfekne vymyslené.
Si ma práve presvedčil o svojej nekompetentnost i na danom poste.
Vážne si myslíš že robíš svoju prácu dobre?
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-2 Andrej Sitkey 2011-12-18 21:06
Hneď na začiatku píšem, že v prípade, že sa na Priemyselnej nachádzajú servisy pre nákladné vozidlá, je možné predmetné značku prehodnotiť. Ak tam nie sú potom dopravná značka neovplyvní premávku na Priemyselnej. Pre informovanosť aktuálna je vyhláška 9/2009, ktorá mierne upravuje definíciu ODO.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-12-18 22:04
:lol:
A ja hneď na začiatku píšem že to rozhodnutie je zlé a urobené od stola.
keby si si aj ty robil svoju robotu poriadne(všetci úradníci) toto tu sme si mohli odpustiť.
Jeden z tých servisov je tam minimálne 15 rokov.Takže zlé rozhodnutie.
A prečo si nedal citáciu toho čo je teda dopravná obsluha?
Btw. Som sa bol teraz previezť z opačnej strany a nakonci špitálskej (tam kde je križovatka kde sa odbočuje policajtom) je taká istá značka. Takže asi sa tam inakade nie je možné dostať. Na ostatných cestách síce obmedzenie nie je ,ale to si zavolám markízu ked mi budeš ukazovať ako z 18 metrovým návesom jazdíš po tých miestnych komunikáciách.Takže na to wisonovo nábrežie sa musím fakt dostať vrtuľníkom. Potom je to už malina.
:lol:
Nakoľko neovládaš elementárne predpisy. Teda dopravné značky (keďže hneď v prvom príspevku si mi napísal že nevidíš problém aby som sa tam dostal bez sankcie) neviem či si ten pravý čo by sa mal vyjadrovať k doprave v meste .Tobôž keď ťa prekvapí taká vec že na danej ulici sú aj iné prevádzky ako si si v kancelárii myslel.
Myslím že ak sa má rozhodovať o danej komunikácii a jej dopravnej situácii a riešení nedá sa to z kanclu. Treba poznať aj miestne pomery.
Takže mne je jedno že "teraz sa to prehodnotí" (možno). treba to prehodnocovať predtým než sa vydá rozhodnutie.
Potom sa my čo ovládame aspoň trocha predpisy ( mimochodom ty by si ich mak sypať z rukáva)nemusíme rozčulovať že čo za debilinu si zas voľakto vymyslel.
A nemusíme takéto sprostosti riešiť a hlavne to nebudú zbytočne vyhodené peniaze daňových poplatníkov na dopravné zmačenie a práce súvisiace.
Aj keď mi jasné že nie celkom za to môžeš(aspoňnie celkom sám :lol: )toto by sa stávať nemalo a hlavne neposielať ľudí na preskúšanie keď viem že ja nie som dopravná obsluha a dostať sa tam nemám ako. ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-12-18 22:25
Mimochodom tá značka tam môže ostať. :oops:
Keď ma tam bude chcieť hliadka pokutovať zacitujem im kolegu ktorý tvrdí že mi tam žiadna sankcia nehrozí. Veď je tam dodatková tabulka. :lol: :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
-1 Andrej Sitkey 2011-12-18 22:49
Vážený Mikimajky, rád by som využil Tvoje schopnosti a keď budem podávať demisiu navrhnem Ťa na moje dobre platené úradnícke miesto. Potom určite využiješ svoje schopnosti a miestnu znalosť ( určite poznáš všetky servisy a prevádzky v okresoch NR a ZM )a neomylne budeš rozhodovať o doprave. Po Tvojom nástupe nastane v doprave v Nitre a okolí raj na zemi, budeš nám o tom pekne písať a všetci sa budeme tešiť ako nám tá doprava dobre funguje. Chcem Ťa len požiadať, aby si ešte predtým začal svoje komentáre písať pod svojim menom a nie skrývať sa za svoj nik. Poznámka na záver. Prosím Ťa napíš mi, kde sídlia tie servisy nákladných vozidiel na Priemyselnej, aby som ich mohol navštíviť. Ďakujem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 mikro 2011-12-19 00:48
Tiež zastávam názor, že o veciach treba diskutovať, nie nadávať si. To je žiaľ osud internetových diskusií, tam je každý hrdina.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
+1 mikimajky 2011-12-19 07:24
Vážený Andrej. Internet je hlavne o anonymite. Ja nie som osoba verejne činná. Teda ja nepotrebujem uvádzať na internete svoje meno. A hlavne kvoli bezbečnosti takmer nikde na internete neudávam svoje osobné údaje. Aj keď naša polícia a tajné služby sledujú kdekoho aj bez povolení (ako za socializmu).
Neboj sa ja o úradnícku prácu nemám záujem. Vôbec by ma to nebavilo.
Ja netvrdím že úplne všetko robíš zle. Len keď ťa upozorním na chybu a ty mi odporučíš preskúšanie z predpisov ktoré sám neovládaš ma naštvalo.
Takže trocha sebareflexie. Ja ďakujem za tento web a tvoj blog. To je záslužná činnosť (tzv. pridaná hodnota) tvojej práce ktorú robiť nemusíš.
Nie nepoznám všetky sevisy ani cesty. Preto som ti napísal že treba naskor poznať danú lokalitu a pýtať sa ľudí. To sa z kancelárie robiť nedá. keby to tam niekto preliezol tak toto sme nemuseli riešiť.
príklad:
Dajme zákaz z dodatkom na novozámockú od kasární po plastiku. Veď kto potrebuje sa tam dostane a ostatný môžu ísť cez janíkovce. Veď do BUDUCNA je naplánovnaá preložka 1/64 .
Chápeš čo som tým myslel? Či?
Neviem aká je to adresa ,ale keď prídeš od novozámockej je to ten prvý areál napravo. Hneď od vrátnice je to vidieť. Kedysi tam opravovali Ekopos. Teraz je tam už iná firma ktorá neviem ako sa volá. Ale majú tam napísané Tatra servis.
ps:Takže nejde o nadávanie ale o myslím o opodstatnenú kritiku. A že máš zle platenú prácu za to ja ozaj nemôžem. :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Prekladač

Slovak Arabic Croatian English Finnish French German Hungarian Italian Japanese Korean Norwegian Polish Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish