Anketa: uzatvorenie Mostnej ulice pre dopravu v piatok a v sobotu večer?

Zaujímal by nás Váš názor na myšlienku uzatorenia Mostnej ulice pre dopravu v piatok a v sobotu večer

Zaujímal by nás Váš názor na myšlienku uzatorenia Mostnej ulice pre dopravu v piatok a v sobotu večer približne od 20:00 do 02:00 hod. Čo si o tom myslíte? Dôvodom je zvýšenie bezpečnosti na ulici nakoľko sa sem ľudia chodia zabávať a prechádzajú zo strany na stranu. Po vylúčení dopravy by sa ľudia mohli zdržovať po celej šírke ulice.

Uzatvorená by bola od okružnej križovatky s Wilsonovým nábrežím po vjazd na parkovisko za divadlom, Kmeťkova ulica by bola uzatvorená od Mostnej po odbočku na Boženy Nemcovej - k pošte.

Napíšte nám prosím do diskusie pod článkom.




Sponzor spravodajstva


Komentáre  

+3 # Qwerty 2017-06-28 11:04
Väčšiu blbosť som ešte nevidel. Radšej dať zábradlie popri chodníku aby sa neprechádzali zo strany na stranu...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Martinko Klingacik 2017-06-29 10:51
uz vidim ako opity tupec alebo cupka v stekloch prelieza zabradlie rovno pod auto...kde sme? v zoo? ze treba vsade zabradlie davat?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Mirecek... 2017-06-28 11:08
Pekna kravina...to uz len potom tam bude rosada..
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # S 2017-06-28 11:09
Ne uz cil tam je bordel a potom by bou este vacej. A tie opite hlav
aspon davaju takto pozor. Chodim tam a je to pohode tak jak to je.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Foxo 2017-06-28 11:14
Jasne A do stredu ulice im dať boxersky ring A po okrajoch bufety. Čo vám to už dr....??
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Ojojo 2017-06-28 11:18
Určite nie. Mostná ulica je absolútne centrum mesta, tesne súvisí s historickou časťou a s divadelným námestím. Je to veľmi dôležitá mestská komunikačná tepna po každej stránke. Jej prejazdnosť sa nemôže a nesmie obmedziť. Nevhodné umiestnenie primitívnej dedinskej nočnej zábavy v historickej časti mesta narušuje pokojný, reprezentačný a kultúrny charakter centra. Jednoduchšie a vhodnejšie je preložiť zábavné nočné podniky na perifériu s dostatkom priestoru, kde nebudú nikoho vyrušovať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # johnnysp29 2017-06-28 12:14
Nemýliš si dedinu s mestom ?
Kľud má byť na vidieku nie v centre mesta pre boha.

S tým preložením si ma pobavil.
To ako štát zhabe niekomu nehnuteľnosť a postaví mu náhradnú za mestom ? :D :D :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # antijohnnysp29 2017-07-07 01:16
ty sedliak, ty si mylis dedinu s mestom - na dedine je vsetko je jednej ulici dokopy, zatial co v mestach byvaju partyzony vydelene a oddelene dalej od obytnej zony! Mostna je sucast obytnej zony. Sedliak ako ty, nebyvas tam, tak by si sa nemal vyjadrovat k miestu, ktoremu nerozumies. Zober si tych ozranov k sebe do predzahradky! :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2017-07-07 07:46
Vôbec nechápem na základe čoho si ma nazval sedliakom ?
Ja som originál Nitrančan telom a dušou.
Ak chce niekto kľud, je predsa normálne že sa odsťahuje na vidiek, prípadne na lazy alebo do hôr.
V meste toto očakávať je proti rozumu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # meno 2017-06-29 16:03
Presne!
Tam, kde ľudia bývajú, v normálnych krajinách nedávajú súhlas na taký bordel.
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Aligátor 2017-07-14 19:04
Nočný život, je súčasťou, každého veľkomesta. Jer stamozrejmosťou , pre turistiv a návštevníkov nesta
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Aligátor 2017-07-14 19:07
Oprava preklapov:
Je samozrejmosťou. .........
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Igor Hubinský 2017-06-28 11:56
Super nápad! A nielen kvoli bezpečnosti. Ulice mesta, zvlášť jeho centrum, by mali byť pre ľudí, aby sa v nich zdržovali, stretávali, trávili voľný čas. Ulice v centre mesta nemajú byť pre transport aút, nehovoriac o tom, že v piatok a sobotu večer nemá pre transport skoro žiadny význam a dá sa ľahko nahradiť. V Prahe sa raz za rok po celom meste uzatvorí kopa ulíc, vynesú sa stánky a na ulici sa oslavuje do noci (akcia sa volá Zažít město jinak). V ekvádorskom Quite je dokonca každú nedeľu pre autá uzatvorená jedna z hlavných dopravných tepien dlhá 30 km (Quito je taký slíž). Autá tam nesmú, jazdí sa len na bicykli alebo sa chodí peši (viac info https://en.wikipedia.org/wiki/Ciclopaseo_in_Quito,_Ecuador)... Je ale treba brať v úvahu aj kľudný spánok ľudí, ktorí bývajú v okolí... Myslím, že by to Mostnú zkultivovalo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Igor Hubinský 2017-06-28 11:58
*v piatok a sobotu večer nemá MOSTNÁ pre transport skoro žiadny význam a dá sa ľahko nahradiť
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # dlhy 2017-06-28 16:10
Divadlo?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Igor Hubinský 2017-06-28 18:16
Posledné predstavenia sa hrajú od 18.30, návrh je pritom uzavrieť to až od 20.00. Čiže dotklo by sa to iba ľudí na odchode z divadla, a aj to iba tých, ktorí by odbočovali na výjazde z parkoviska doprava, pretože to obmedzenie je podľa článku navrhnuté len od mostu po vjazd na parkovisko za divadlom. A priznajme si, takýto nápad bude za každých okolností predstavovať isté zmeny oproti súčasnému stavu.
Ešte je tiež otázka, či by ten zákaz vjazdu aút mal zmysel od decembra do februára, keď je vonku hnusne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Samo 2017-06-29 09:31
Súhlasím s uzatvorením, ale nemožno zavádzať ohľadom predstavení. Chodím do divadla a predstavenia končia zväčšia pred 21:00. ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Igor Hubinsky 2017-06-29 10:55
Ale ved ja som napisal, ze zacinaju, nie koncia o 18.30. A vyslovne pisem, ze ludi na odchode, ktori idu doprava, by sa to dotklo:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # obcan N 2017-07-06 22:20
transport? a co obyvatelia? bezduchi hlupi technokrati by nemali rozhodovat o tom, ze sa na okoli nebude pomaly dat byvat! najviac sa za bordelizaciu Mostnej ulice prihovaraju ti, co tam vobec nebyvaju. Takito idioti by nemali rozhodovat o tom, v com sa naozaj nevyznaju!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-06-28 12:48
Lenže tu je problém s mentalitou v Nitre...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Igor Hubinský 2017-06-28 15:33
Ale zas tak čierne by som to nevidel. Mali by sa teraz navrhnúť riešenia očakávateľných problémov, niečo dovysvetliť a pobaviť sa o tom. Aspoň by sa hneď od začiatku vychytalo čo najviac múch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2017-06-30 11:46
"Problém s mentalitou" prioritne v tomto prípade spočíva v tom, že tu sa pojem zabaviť sa v mnohých prípadoch rovná ožrať sa pod obraz Boží.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # ON 2017-06-30 11:15
V Prahe funguje mestska doprava na 120% aj vecer a pocas dna prechadzas Prahou 1 plynulejsie nez centrom Nitry. Opacna situacia je po uzatvoreni ulic napr pri pretekoch atd. Vtedy je to neznesitelna situacia ci pre MHD, osobne auta, taxikarov. S neterou je to vtedy do skoly a zo skoly nocna mora. Co sa tyka zmeny mostnej na pesiu zonu pocas nocnych hodin, vznikol by tam este vacsi bordel, sklo, zvratky, odpadky na ceste. Tento malomestsky model, kde sa vsetka sebranka opije, pobije v casovom useku na to urcenom pod dohladom policie ako tak funguje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Mirec4 2017-06-28 12:53
Paci sa mi, navrhujem zo strany od rieky uzavrieť to len po odbočku na parkovisko pri tatrabanke, nie až po kruhac, treba niekde aj parkovať predsa :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # TomoNR 2017-06-28 13:59
Som za, je to dobry napad, Mostna sa da v tomto case lahko obist, nepochybne by sa zvysila bezpecnost. Vo svete je to bezna prax ze obdobne party ulice su vo vymedzenom case uzavrete
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Tonox 2017-07-06 22:23
zober si ten poulicny bordel k sebe domov a nevyjadruj sa k niecomu, o com nemas ponatia. Najviac skodia mestu prave takyto blbci, co rozhoduju na ukor inych. Hlupi technokrati, co chcu zatvarat ulice, ale o to, ze sa naokoli nebude dat pomaly byvat, to do ich malych lebiek akosi nevojde. Viaz mozgu by sa vam zislo!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Vera 2017-06-28 15:49
Som za to, aby v piatok a v sobotu večer, keď bývajú zábavy, aby bola ulica uzatvorená. Nikdy človek nevie, ktorý opilec mu padne do cesty. Niektorí nevnímajú. Takto by to malo význam ako kebyže je to na pešej zóne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Duski 2017-06-28 16:08
Mostna sa tiahne od kruhacu pri PZ az po Durkovu...to myslite vazne zatvorit??? To akoze niekto ma aj zdravy rozum?? To mozme zavriet aj Palarikovu, Farsku, Frana Mojtu, Wilsonovo atd...ludia majte trochu chochmesu,to koho napadlo a kvoli comu??(
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Jožo 94 2017-06-28 17:47
Pekná blbosť! A kadiaľ budú chodiť autá a autobusy z priemyselného parku keď skončí poobedná smena? Keď chce niekto byť v bezpečí nech používa na Mostnej prechod pre chodcov. Mostná nie je Pešia zóna! Alebo im na Mostnej dorobte semafory
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Zoborčan 2017-06-28 18:01
Namiesto zatváranie ulíc by sme mali radšej zavrieť niektorých ľudí v tomto meste a prvého Jožka zo Zlatých Moraviec a na pár rokov, to by bolo pre mesto a najmä pre bezpečnosť mestských financií najlepšie riešenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # PPC 2017-06-28 19:33
Aj my sme sa zabávali a nebolo treba kvoli nám zatvárať ulice.
Veď sú tam chodníky a prechody. To je málo?
Keď sa niekto "najebe jak hovado" a nevie sa chovať tak nech nechodí medzi civilizovaných ľudí.
Tiež som tam svojho času chodil a nám stačilo "postávať" na chodníku ,alebo vo vnúti v prevádzdke. Či opilci a feťáci potrebujú ležať na ceste a chodník im je úzky?
Divná doba prišla. Chápem ľudí čo tam bývajú. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # soave 2017-07-07 15:13
no vtedy bolo asi o 70% menej aut ako dnes.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Cp 2017-07-07 17:40
Zas ako si prišla na to že vtedy bolo o 70 % menej áut? Zas až tak dávno to nebolo. A čo majú spoločné auta so zábavou v podniku? Chodci sú na chodníku a auta na ceste.
Ale u teba má už nič neprekvapí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # soave 2017-07-14 19:11
pretoze mam pravdu...ak nevidite co maju spolocne auta s ludmi, ktori sa pohybuju po ulici pri podnikoch tak neviem no...niekde sa stala chyba. kedze pocet aut sa neustale a prudko zvysuje, je jasne ze dnes je viac aut, ako pred rokom alebo pred 10. vtedy to mozno nebolo treba riesit, teraz uz ano
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Rudo M. 2017-06-28 22:15
Ziadne uzatvaranie ulice!!!! To by tam bol este vacsi bordel ako tam je cil. Opite hlavy by si mysleli ze mozu este viac. V ziadnom pripade!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Viki05 2017-06-28 22:18
Radsej by som to riesila zvysenou pritomnostou polisov :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Samo 2017-06-29 09:38
Navrhujem uzatvoriť iba od odbočky na parkovisko Tatrabanky po odbočku na parkovisko DAB, pričom pre MHD by to bolo prejazdné stále. Určite nie pre taxíky. Ďalej pridať minimálne 3 kamery na celú mostnú + Kmeťkovu. Oznámiť Mestským policajtom, že ich tam majú a naučiť ich s nimi robiť. Zvýšiť počet policajtov sledujúcich kamery v meste na min.2.
O poriadok na ulici by sa starali silové zložky, veď na to tam sú. A to že si teraz nevykonávajú svoju prácu dôsledne a iba tam stoja otočený tvárou k múru nie je dôvod na odmietnutie takéhoto kroku ale dôvod na dohovorenie im nadriadeným.
Zažil som v Budapesti, že počas leta tam na noc uzatvoria veľký most a mladý tam sedia a v pohode si hrajú na hudobné nástroje. Rozprávajú sa a podobne a bolo to veľmi príjemné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Samo 2017-06-29 09:44
uzatvárať ju iba od Mája do Októbra vrátane
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Aligátor 2017-07-14 19:17
Nesúhlasím. Cez prázdniny, tu nie sú študenti a je preto, aj nižšia návštevnosť diskoték a pubov. Treba uzavtoríť celoročne. Ma som, na Mostnej, firemnú kaceláriu a v púndelok ráno, bolo rizikom, isť po chodníku. Všade boli, zamrzuné zvratky opicov!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Katarína 2017-06-29 10:45
Absolútne s tým nesúhlasím a myslím si, že proti tomu bude aj väčšina obyvateľov okolitých bytoviek. Po prvé ako by sa oni dostali domov na aute? Po druhé o ôsmej večer ešte nepobehujú opití ludia cez cestu a po tretie to tam rovno môžete postaviť dj-ský pult a spraviť diskotéku pod holým nebom, veď nevadí, že už teraz sa tam nedá spať pri otvorenom okne. Tento návrh vznikol na základe nejakých štatistík o počte dopravných nehôd s chodcami? Ja si myslím, že každý normálny človek, ktorý pozná Nitru vie, že v noci tade musí ísť na aute opatrenejšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Nitrančan. 2017-07-14 19:20
NESÚHASÍM. Slušný človek, je večer DOMA
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Martinko Klingacik 2017-06-29 10:49
super napad! v anglicku bezna prax, ze ulice kde sa stretavaju mladi a su tam diskoteky, tak uzavru na noc ulicu a myslim ze aplikovatelne aj pre nitru nakolko tam ludia prechadzaju jak zbesila zver :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # citizen 2017-06-29 11:30
navrhujem zavrieť diskotéky. je to jednoduchšie.
pracoval som na záchranke, viem ako to vyzerá v noci na mostnej a pri nemocnici okolo pekárne. kopec ožratých, nafetovaných, vracajúcich, vzájomne sa podporujúcich, ťahajúcich vzájomne po zemi, potrebu vykonávajúcich indivíduí oboch pohlaví. ďakujem, nechcem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # soave 2017-07-07 15:16
vyborny napad, takze ludia, co by sli do klubu, si kupia vino vo vecierke a urobia bordel neikde vonku...skvely napad.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # kontajnery 2017-06-29 14:00
začnime niečím jednoduchším ako uzatvárať ulicu, spočítajte kontajnery a ráno sa pozrite na chodníky, doplniť smetiaky a nech policajti začnú "šikanovať" "ľudí" za rozhádzané falše a jedlo po ulici je to vytváranie čiernej skládky. Ak tam budú dvaja policajti na ulici ľudia aj šoféri budú kludnejší a zaplatí sa to pokutami))
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # ARTIS SULOV 2017-06-29 15:37
Uvedomuješ si, akých ľudí - deti a koho deti by mali policajti "šikanovať" ???
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # meno 2017-06-29 15:52
chudáci tí, čo tam bývajú :sad:
už teraz to majú ťažké a keď sa párty rozložia po celej ulici, tak to bude na nevydržanie :cry:
všade v normálnom svete sú takáto diskotéky mimo obytné zóny
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # ON 2017-06-30 11:24
dobre hovoris, mimo obytnej zony. Centrum Nitry je vsak tak male: Mostna, pesia zona, ze si to odskakali ludia byvajuci prave na mostnej. Navyse takato koncentracia cca 30 podnikov na tak malom priestore je uplny extrem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitrančan. 2017-07-14 19:24
Tak je to aj v OStrave, na Stidúlnej ulici. A na víkend tam, tiež uzatvárajú dopravu. Doporučujem, uzatvoriťod piatku 20 hod. do nedeľa 5,00 hodiny
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # soave 2017-07-07 15:11
vsade normalne su diskoteky v centre meste. a hlavne dostupne mhd, aby ludia nemuseli chodit autom. v berline, prahe, kodani, milane....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Bordel 2017-06-29 16:27
Urcite ja potrebujem cez vikend tade ist uz za chvilu bude cele mesto uzavrete bud oprava alebo nevim co kade budeme chodit....!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # mbk 2017-06-29 22:46
úplne chorý nápad ! To chceme podporovať tých opilcov, aby sa motali a robili neporiadok po celej Mostnej ulici ? Skôr tam treba viac policajných kontrol v tom čase, aby ich umravnili a aby sa slušný človek nebál okolo nich prejsť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2017-06-30 12:28
V tejto diskusii vidieť choré zmýšlanie niektorých Nitrančanov.
Uzatvorenie ulice si automaticky spájajú s podporovaním "ožranov".
Uvedomte sa že bývame v meste.
Nikdy tu nebudete mať kľud a prázdne tiché ulice !!!

Podobné ako keď si kúpim byt pri nemocnici a sťažujem sa že mi tam húkajú sanitky a lietajú vrtuľníky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # pozorovatel33 2017-07-06 22:15
pleties si jablka s hruskami - namiesto toho, aby sa ludia zamysleli nad rozsirenym alkoholizmom a primitivizmom, ma sa to este podporovat a rozsirovat? problem nie je ulica, ale ozrata a grcajuca mladez, rozbijajuca flase a niekedy v lete hlasno suloziaca medzi domami ci rovno na parkovisku. Toto chces podporovat? zober si ich k sebe pred dom! keby si byval v okoli, nesiril by si take bludy!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitrančan. 2017-07-14 19:30
To ne je podpora alkoholizmu, ale ochrana , ľudských životiv. Aj, keď sú to, "IBA" opilci. Ochraňuje to aj, vodičov mot. vozidiel, v prípade , dopravnej nehody, zapríčinenej opilcom. Vodič by bol stíhaný a pokutovaný, za chybu iného (za opilca).
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # citizen 2017-06-30 16:49
Mostná ulica je súčasť I. meského dopravného okruhu.
Ak mi niekto povie, kade sa doprava presmeruje, tak prosím. Ja si myslím, že pôjde cez centrum, križovatka Mlyny. To chceme?
Áno inde v iných štátoch a mestách uzatvárajú ulice na určitý čas, ale majú vytvorenú koncepciu odklonu dopravy. A to nehovorím ako by vyriešili odklon MHD.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Vladimír 2017-07-07 09:33
A čo premávka MHD? Trasy liniek iné v pondelok až štvrtok a nedeľu a iné v piatok a sobotu? Iné do 20. hodiny a iné po 20. hodine? Iné v letnom polroku a iné v polroku zimnom? Neviem si predstaviť toto vyznačiť v cestovnom poriadku a zrozumiteľne odkomunikovať verejnosti.

Z tohto uhla pohľadu podľa mňa veľmi nevhodný návrh.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitrančan. 2017-07-14 19:42
V cestovnom poriadku MHD, je bežné, aj v iných prípadoch, uvádzať vasvetľujúcu poznámku !!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Vladimír 2017-07-15 10:26
Čiže víkendový stĺpec by mohol vyzerať napríklad takto:
h: min
20: 05ACD 05BE 35ACD 35BE

A - premáva cez zastávku Predmostie
B - vynecháva zastávku Predmostie
C - v období 1.4. - 31.10. premáva len v nedeľu a sviatok, pokiaľ za nimi nasleduje nepracovný deň
D - v období 1.11. - 31.3. premáva každú sobotu, nedeľu a sviatok
E - premáva len v období 1.4. - 31.10. a len v sobotu alebo nedeľu a sviatok, po ktorých nasleduje nepracovný deň

Už vidím ľudí, ako toto študujú...

:o
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Erik ja 2017-07-12 19:59
Postupne sa vyluci sama dochadzaju lacni vodici mhd charitativna akcia vodic zachran si svoju veoliu konci
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Nitrančan. 2017-07-14 19:35
V noci, žiadna NHD nefinguje a dopravumožno odkloniť, na Wilsonové nábrežie. Prípadne aj spoje MHD.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Nitrančan. 2017-07-14 19:37
V noci, žiadna MHD nepremáva. Dopravu, možno odkloniť, na Wilsonovo nábrežie, aj spoje MHD!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Rozhorčený 2017-07-14 19:54
Čudujem sa, že poslancom mesta, ani obyvareľom, nevada, SKOKORO NA KAŽDEJ ULICI? HERNE. TO JE podporovanie neršťastia, v rodinách gemblerov a ich trestnej činnosti, keď už ne majú financie, na sloju chorú zavyskosť. Okrem toho, to podporuje, nejrgálnu ekonomiku- pranie špinavých peňazí. Medsto, alôe uprednostňije, veľké zisky, do mestskej pokladne, plynúce s daní. TO NOKOMU NEVADÍ !!! TO TO JE SKUTOČNÝ PROBLÉM, Nr. 1. Nechcem hazard, úplne zaKázať, iba obmedziť, do hotevov a CASÍNA.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť