Tabáň má nové vizualizácie, cenník a spustili aj webstránku

Začal sa predpredaj bytov, nasledovať bude ostrý predaj o niekoľko týždňov

Rezidencia Tabáň má ďaľšie nové vizualizácie, cenník a spustená je aj webová stránka www.rezidenciataban.sk.

Nájdete na nej formulár, po vyplnení Vám príde informačný email s cenníkom a pôdorysmi bytov. Ide o predpredaj bytov.

Spustenie „ostrého predaja“ o niekoľko týždnov neskôr bude znamenať už spustenie plnohodnotnej webstránky, otvorenie showroomu, zverejnenie všetkých vizualizácií a informácií a odštartovanie marektingovej kampane.

Vizualizácie

Tabáň Nitra, vizualizácia Tabáň Nitra, vizualizácia Tabáň Nitra, vizualizácia Tabáň Nitra, vizualizácia Tabáň Nitra, vizualizácia



Zdroj: Nitralive.sk, vizualizácie Proxenta



Komentáre  

+16 # Peter Varga 2018-06-05 14:57
Na nitrianske pomery veľmi pekný počin.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Dave 2018-06-05 15:34
..naozaj pekné
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # marian 2018-06-05 14:58
Bože, prosím, nech to už konečne postavia....vyz erá to parádne....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # zibi 2018-06-05 15:08
...a stojany na bicykle su v projekte kde? Lebo vzhladom na rozsah tejto stavby predpokladam, ze s inou dopravou sa v centre uz ani nepocita :sigh:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StanoNR 2018-06-05 15:15
Myslím, že budú mať problém. Neverím, že nájdu tolko ludí ochotných bývať v smrade a hluku uprostred mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # Michal Šimonek 2018-06-05 15:21
Každý má iné preferencie :-) Uvidíš, že sa to rozoberie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # baloo 2018-06-05 16:36
Verim, ze sa to rozbehne, novostavby su ziadane, ale verim, ze nepodcenili analyzu dopravnej situacie a dopad tejto stavby na premavku, ktora uz dnes v exponovanych casoch kolabuje
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Michal Šimonek 2018-06-05 16:39
Premavka nemoze za to ze mesto a stat nekonaju.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Dana 2018-06-05 20:32
A ako to zvládne naša úžasná kanalizácia na Štúrovej?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Džana 2018-06-05 15:50
Toto je parada, konecne nieco vkusne, prospesne pre obyvatelstvo, super
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Fab 2018-06-05 16:24
oyrasne... Skoda tam nedali park...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # heya 2018-06-05 16:53
byty sa rozoberu, ale kupia to spekulanti, ktori tam nebudu byvat ale budu to kratkodobo prenajimat. bude to noclaharen
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Leachim 2018-06-05 18:13
pekne pekne , hlavne nech začnú čím skôr stavať
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Leachim 2018-06-05 18:16
a spolu s Orbisom to bude pecka, ešte zrušit tú VUB-čku a Tesco a máme moderné centrum Nitry hotové. Tie dve budovy len pripomínajú minulý režim
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # MaťoM 2018-06-05 19:27
Ani za darmo. To átrium... všetci si budú čumieť do okien. O tých stromčekoch môžu takých 10 rokov len snívať.
A nehovoriac o akustickej a rozptylovej štúdii.
Údaj z roku 2015 - Štúrova ul. 21677 vozidiel/deň.
"Posudzované hodnoty hluku prekračujú najvyššie prípustné hodnoty podľa Tab.1 pre hluk z cestnej dopravy podľa Vyhlášky MZ SR č. 549/2007 Z. z."
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # T. 2018-06-05 20:16
Dnes uz to vedia dobre odhlucnit kvalitnymi oknami. Byval som par mesiacov na hotely vedla frekventovanej cesty a ten rozdiel v hlucnosti v byte ked bolo okno zatovrene a ked otvorene bol az neuveritelny.

S tym cumenim do okien a stromami mas pravdu. Aj na balkonoch nebudu male stromy, kvetiny a lehatka, ale skor pradlo na snurach, bicykle a kadeco ine. Cielom vizualizacie samozrejme nie je ukazat realitu, ale ideal. Takze to treba brat s rezervou.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Michal Šimonek 2018-06-05 21:50
Mam pod oknami hlavnu ulicu a nepocujem nic okrem primitivov co vytacaju auta a motorky. Je to ok. Niekto ma rad zivot.v rusnom meste, niekomu vyhovuje satelit, dedina za mestom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # nelly 2018-06-07 11:34
Nemyslím si,že v týchto bytoch na balkonoch by boli šnúry s prádlom a bicykle. Predpokladám,že k tým bytom budú aj nejaké skladové priestory a kto si kúpi tam ten byt, si môže dovoliť aj sušičku na bielizeň ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # heya 2018-06-07 21:55
naco niekto potrebuje susicku, ak nema male deti? Je to neekonomicke a neekologicke. Zbytocne to zerie prud a zdroje energie. Susenie na vzduchu je omnoho lepsie a prirodzenejsie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-06-07 22:20
Ked ty susicku nepotrebujes to neznamena ze ju niekto iny nepotrebuje. To fakt toto riesis? Nie kazdy ma moznost susit na vzduchu...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # heya 2018-06-08 15:42
tu hovorime o tom, ze su tam balkony, takze ano, tieto byty maju moznost susit pradlo na vzduchu. Susicka je totalna hlupost ak na nu clovek nie je nutne odkazany. konzumny vymysel
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2018-06-08 20:42
To je tvoj pohlad. Nie sme v jaskyniach a susicka je bezna vec dnes.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Fero 2018-06-07 21:15
Zatiaľ, čo tí, ktorí si kupujú "lacné" bungalovy s minipozemkami v "preddeninách" na bývalých roliach (viď. nový Cabaj,Lapáš,VMC etíny atď. s výhľadom susedom do okien, či v lepšom prípade na panelový dvojmetrový múr, už teraz čumia v zápche ako sa mohla 15 minútová cesta do centra mesta s parkovaním zadarmo predĺžiť na každodenný minimálne hodinový pobyt v aute s ťažkosťami vôbec niekde zaparkovať . A ono to bude narastať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Lucifer 2018-06-05 20:40
Je to pekne Raz som sa vyjadril na facebooku ze je to pekna budova niektorý to kritizovali ale som napisal aj to ze je to stokrat krajsie ako volakedajsia Nitra plna ciganov kde komusnisti napchali nasu opalenu mensinu do krasnych budov co patrila mestanom / madarom nemcom zidom atd/ a uplne zdevastovali tie krasne budovy , a o nato hnusny facebook ma zablokovali zato ze je to podla ich pravidiel ci zadad rasisitcke! Cize uz to je co za svet ze voci tým parazitom potkakon je zakazeane povedat pravdu?? Je to pekna budova ale z centra mesta vyzente ciganov!!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Popelec 2018-06-05 22:22
Momentálne je prioritou číslo 1 vyháňanie ploštíc na Orechovom dvore, dopĺňanie okien a dverí. Apropo, aj ja by som potreboval vymeniť okná na štátne trovy, kde sa môžem prihlásiť?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+21 # StopDvoncovi 2018-06-05 21:13
Vyzera to ok.
Nitra je znama tym, ze zastupcovia mesta su totalne neschopni, ale aj developeri sa donedavna vyhybali Nitre. Takze aj ked tento projekt ma deleko ku dokonalosti, tak to vnimam pozitivne. Nitra potrebuje mladeho a progresivne primatora.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # johnnysp29 2018-06-06 09:57
Myslíš napríklad pupkatého Pištu čo zneužíva občianske skupiny na facebooku pre svoju kampaň ? :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # StopDvoncovi 2018-06-06 12:26
:lol: :lol: kto je pupkaty pista :lol: :lol: Ak myslis Stefek, tak to je ta ista banda ako Dvonc.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Marek1980 2018-06-07 11:29
Stefek je extremny primitiv
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # ivanhoe 2018-06-18 20:42
Nového primátora áno, megalomanské projkejty v Starom meste nie. Doprava ni ostatná infraštruktúta to neznesie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Fero 2018-06-07 20:41
Konečne naozaj mestský blok budov s bytmi, obchodíkmi, službami, kaviarničkami a pod. Jednoducho, kompaktne, ,,konzervatívne “ kopíruje ulice s chodníkmi, ako to má v meste byť a zachováva, či vytvára ulice.Aký to kontrast k „pýche socialistickej“ , ľavicovej architektúry oproti stojacemu „Prioru“(pre mladších Tesco) zo začiatku 70.rokov a z druhej strany vybudovanému sídlisku v centre mesta Párovciam. „Vzdušné, otvorené priestory so zelenými plochami, stromami, ulicami bez „domoradia“ a trebárs i vysokými panelákmi patria možno na predmestie, ale nie do centra mesta. Odjakživa v mestách „museli“ mať ľudia k sebe „blízko“, niekedy až tesno, žili na malom priestore, ale o to väčšie veci dokázali vytvoriť. Na sídliskách hoci i s plochami zelene sa človek akosi stratil a paradoxne i v ľudských vzťahoch. Aj mešťan by mal mať právo cítiť sa ako doma. Takže ozaj vydarený projekt.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Dano 2018-06-08 11:53
Fero-super napisane, suhlas
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-06-08 12:09
Dobre si napísal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2018-06-08 12:23
Súhlasím, hlavne proti prvým vizualizáciam kedy to vyzeralo zle, niečo ako bratislavský pentagon sa mi posledná podoba tiež páči, aj keď sám by som tam nechcel bývať a osobne by sa som teda nechcel bývať jednak v centre a hluku a jedna sa pozerať do dvora obkolesený ostatnými bytmi zo všetkých strán. Ale čo sa týka vizuálu sa mi to páči a bude super. Teším sa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-06-08 13:53
Na Klokočine je hluk podobný ak nie ešte horší v istých lokalitách a nejde len o premávku. Neviem ako si predstavuješ bytovku, kde by si ľudia nevideli do okien v priestore Tabáne :-) Ja som spokojný - dalšia časť v meste ožije. Polovica tých, ktorí sú proti, tam aj tak budú chodiť ale to je Nitra :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2018-06-08 21:21
Michal, nem chápeme sa :) Tabáň je riešený dobre a inak sa nedá a mne sa páči. Akurát už ide o každého preferencie, ja som povedal svoje, že pre mňa niečo také nie je, ale vizuálne sa mi to páči a teším sa na to. To neznamená, že by som tam chcel ja osobne bývať :D Ale asi by som si radšej vybral Tabáň, ak by som mal na výber medzi ním a Klokočinou :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-06-08 22:23
Ja som ti porozumel. Samozrejme, ze kazdemu vyhovuje nieco ine a to je v poriadku. Nedajboze by sme.vsetci chceli to iste :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Občan 2018-06-09 20:39
Zbohom Nitra, vitajte sedliaci a mladý hlupaci bez emocionálnej väzby na mesto v ktorom bývame(môžete si tu robiť čo chcete). Prajem najvissiu možnú hypotéku s najnižším úrokom.
Rada pre dosťahovalcov: jazdi tu agresívne a hovor na NR ako tu jazdia a keď budeš mat NR značky tak to hovor všeobecne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-13 12:58
super, jeden z najkrajších a najtypickejších výhľadov na Nitru zrušený... park by bola lepšia voľba, hlavne v strede mesta! a ani drobné kaviarne jeho súčasťou by nevadili. kto pokladá toto za super voľbu, asi nebude rodený Nitran...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # dlhy 2018-06-13 13:21
Ktorý najkrajší a najtypickejší výhľad na Nitru máš na mysli?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2018-06-13 14:59
Aký výhľad? Zo Štúrovej na zarastený kopec? Alebo odkiaľ myslíš?

Park na súkromnom pozemku - to si už videl? V centre mesta. Park je na Sihoti a je obrovský a je to pár minút odtiaľ. Nitra potrebuje súvislú zástavbu, v podstate až na pár ulíc Nitra nemá mestskú zástavbu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2018-06-14 14:38
Výhľad ako myslíš, že si sa vytrepal na ten kopec s čúčom v ruke a pozeral si sa na Mlyny a budovu súdu ? A po 1 litry čúča si začal vidieť cez superview 360 stupňov a videl si zrazu celé mesto ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-13 19:18
z ktorej strany bude vidieť Piaristický kostol v tejto zástavbe?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2018-06-14 14:35
No lebo z kopca Tabáňa si videl kostol doteraz úžasne. Nechápem prečo ho chceš vidieť priamo z Tabáňa. Ak si v tom kostole narodil niekde v zachristii, tak si si mal kúpiť na Tabáni 10m2 pozemku a postaviť tak rozhľadňu a pozerať sa priamo z toho uhla na piaristický kostol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-13 19:40
a myslíš súvislá zástavbe pre lendroverákov? to fakt Nitra "potrebuje"...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Hmmm 2018-06-14 14:36
Neviem čo vôbec riešiš kto si tam pokupuje byty, ale nie som si istý, či tí ľudia za pásom si budú kupovať byty za 130 tisíc €. Bol by si prekvapený koľko občanov Nitry sa možno o tie byty v centre mesta bude trhať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # priateľ mesta Nitry 2018-06-14 22:22
tí chudáci za pásom tam naozaj bývať nebudú, ale vyšší managment, ktorému je jedno, či nejaká dominanta Nitry je vidieť alebo nie... a keď o pár rokov odídu byty zostanú prázdne, lebo si ich bežný smrteľník nebude môcť dovoliť...
a áno, ide to aj zo zástavbou, nemusí byť zrovna park, ale dá sa to spraviť aj šetrnejšie k mestu... napríklad nízke bloky s uličkami, kde by zostali priehľady aj na dominanty, prípadne aj drobná zeleň ;-) vyššie súvislé bloky nech sa stavajú mimo centra mesta. a ten zarastený kopec je už len výsledok nešetrnej "obnovy" mesta, ktorá takto pokračuje ďalej...
človek si myslí, že sa tu baví s inteligentnými ľuďmi, ale asi opak je pravdou...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2018-06-14 22:50
Ľudia v Nitre chcú ale výhľad z každej ulice minimálne na hrad, ale hlavne odmietajú všetko nové. Tu nejde o Tabáň - je jedno kde aká budova. Vždy bude zle. Proste všade je lepší park. A toto neni moj výmysel, to nájdete pri každej diskusii za posledné roky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # priateľ mesta Nitry 2018-06-15 09:56
treba tam už niečo nové, lebo to čo bolo je jasné, že sa tam už nevráti a ten zarastený kopec nie je riešením...
ale ráz mesta by sa nemal rušiť. už v Nitre padlo veľa historických budov, tak si aspoň zanechajme drobné priehľady na tie dominanty, ktoré nám ešte zostali. aj mlyny mali vyzerať inak a nakoniec, čo postavili... a zostal iba názov "mlyny". poznám mestá, ktoré si vedia pekne zrekonštruovať aj priemyselné objekty a nerušia ráz mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2018-06-15 09:59
Lenže v Nitre padlo toľko budov, že nie je pomaly ani kde tie priehľady nechať. Mne tu chýba mestská zástavba. Máme pešiu zónu a okolie a potom nič.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Hmmm 2018-06-14 23:49
Ale však už napíšte, že čo a hlavne odkiaľ bude Tabáň zakrývať ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # priateľ mesta Nitry 2018-06-15 10:10
pri tejto plánovanej zástavbe sa zruší výhľad na Piaristický kostol zo všetkých okolitých ulíc. z Cinotrínskej, Damborského, Štúrovej, aj zpred súdu, z Palánka... z kopca Piaristickej a z Palánka sa zruší výhľad na súd... atď. keby sa zvolila nesúvislá zástavba, prípadne kombinácia vyšších a nižších blokov, aspoň niektoré z priehľadov by zostali. a myslím, že aj tým, ktorí tam nakoniec budú bývať by takto mali zo svojich bytov krajšie výhľady. ja im to želám, ale hlavne tým, ktorí tam budú plánovať bývať dlhšie ako 5 rokov a budú tam mať svoje rodiny s deťmi, ktoré sa budú mať kde aj hrať v tej drobnej zeleni :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2018-06-15 10:14
Takže je to tak ako som písal - ideálne výhľad na všetko z každej ulice... a to je potom holá lúka nie mesto :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # priateľ mesta Nitry 2018-06-15 10:25
výhľad na všetko nemusí byť, ale aspoň niektoré priehľady zanechať. a musíš chápať aj tých zopár nás, ktorí máme k mestu blízky vzťah ;)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Hmmm 2018-06-18 21:16
Ako myslíte výhľad na piaristický kostol tú jeho trčiacu vežu ? To je fakt akože nejaký výhľad ? Čím je tá veža taká výnimočná, že má byť na ňu výhľad a hlavne z vedľajšej ulice ? Lebo viac ako kúsok veže nevidno, viď priložený pohľad zo street view:
https://www.google.com/maps/@48.3084664,18.0833147,3a,75y,7.2h,74.71t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4jX-tI-II_yX7FFt31butw!2e0!7i13312!8i6656
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Hmmm 2018-06-18 21:18
A aj to som bral tú druhú stranu. Priamo z pod Tabáňa je vidieť prakticky prd aj teraz, takže okoloidúci sa moc výhľadom nepokochajú ani teraz.
https://www.google.com/maps/@48.3085999,18.0833631,3a,75y,15.3h,79.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssCE19YKciVG8oOk1yr53-w!2e0!7i13312!8i6656
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-19 16:42
treba rozmýšľať aj trochu dopredu... a už bolo vyššie písané, že tento zarastený kopec nie je riešením. a o výnimočnosti historickej budovy sa snáď nebudeme baviť...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-06-19 17:35
Súhlas. Treba rozmýšľať aj dopredu.
Na výnimočnosti historickej budovy sa baviť netreba (a nič sa na nej nezmení ani výstavbou na Tabáni).
O zarastenom kopci sa baviť naopak treba a treba ho aj zmeniť - v konfrontácii nereálnych predstáv s realitou.
Mimochodom, bol som pred mesiacom v Paríži. Prvýkrát.
Vieš že ani Notre Dame (čo je o troška "historickejšia " budova ako náš Piaristický kostol) nie je vidieť zo všade?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-19 19:30
ale z niektorej časti predsa len však? :-) nikto sa nebaví o všetkých výhľadoch zo všade... aj to už bolo vyššie popísané
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-19 19:42
a pojem "historickejší" asi nie je vhodné používať. každý štát, región, mesto, miesto má svoju históriu ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Hmmm 2018-06-19 21:05
Myslím si, že aj po výstavbe Tabáňa bude piaristický kostol vidieť. Stačí ísť na Kalváriu, na strechu Mlynov, na hrad a na rôzne iné vyvýšené miesta. Ak chcem na niečo výhľad, tak logicky musím byť na vyvýšenom mieste. Požadovať "výhľad" z výškovo rovnakého miesta je nezmysel. To jednoducho nejde dokopy, pretože najbližšia stavba mi ten výhľad logicky blokuje. Dostal som nejaké mínusky asi za zmienku o piaristickom kostole a "výnimočnosti" jeho veže, ale je to preboha kostol, čo je na ňom takého výnimočného, že to má byť nejaká mega dominanta mesta ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # priateľ mesta Nitry 2018-06-19 23:09
Na ten Notre Dame, čo spomína "dlhy" nemusíš vyjsť na žiaden kopec a máš stále množstvo priehľadov, je tak zachovaný ráz mesta a preto je mesto turisticky príťažlivé. nie iba pre investorov, či managment land roveru... :-) a keď ma presvedčíš, že práve táto projekcia sa môže raz stať historickou budovou mesta, tak môžme nájsť spoločnú reč.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # hugo 2018-06-15 17:27
zatial to nema kto ani vykopat,uz sa tam opalila stvrta firma :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Mikedo 2018-06-21 16:22
Vizualizácia vyzerá dobre, už aby to stálo. Pamätám si túto časť v pôvodnom stave ešte z detstva, nebolo to zaujímavé, ani príťažlivé. A problém s Piaristickým kostolom? Je to otázka zvyku a kto chce za každú cenu oponovať, tak to urobí aj vtedy, keby okolo nestálo nič. Stavba podstatne vylepší vzhľad centra, dá mu punc klasickej mestskej časti. Ale koľko ľudí, toľko názorov!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # priateľ mesta Nitry 2018-06-22 12:04
nie som proti novej zástavbe, aj prinavráteniu života do centra mesta. a máš pravdu, koľko ľudí, toľko chutí, ale akosi mám stále pocit, že je to len v rovine, veď "buďme radi, že nám niečo postavia"

len pre zaujímavosť posielam link na diplomovú prácu "Revitalizácia Dolného Palánku v historickom centre Nitry" študenta Fakulty architektúry STU

https://www.archinfo.sk/diela/architektura/revitalizacia-dolneho-palanku-v-historickom-centre-nitry-diplomova-praca.html
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť