Nitra má nového prednostu a poradcu pre komunikáciu (+platy)

Nový prednostom mestského úradu v Nitre bude Ján Odzgan. Na pozíciu nastúpi 8. januára a vystrieda v nej Igora Kršiaka

Nový prednostom mestského úradu v Nitre bude Ján Odzgan. Na pozíciu nastúpi 8. januára a vystrieda v nej Igora Kršiaka.

"Pán Odzgan je pre nitriansku radnicu významnou posilou. Našim cieľom je do inak odborne zdatného tímu mestského úradu priniesť moderné a progresívne prvky riadenia, typické pre súkromný sektor, v ktorom dlhé roky pôsobil. Celkovú modernizáciu služieb úradu, tak dúfam, bude môcť každý Nitrančan za nejaký čas pocítiť na vlastnej koži," hovorí viceprimátorka Michaela Hefková.

Jan Odzgan nastúpil na úrad 5. decembra na pozíciu odborného konzultanta pre strategické riadenie. "Mojou úlohou bolo vytvoriť základné strategické rámce, ktoré nám budú určovať ciele a mantinely k ďalšej práci. Kľúčovým pre nás bude Nitrančan, ktorého spokojnosť musí byť hlavnou prioritou nášho snaženia. Ideálom je, aby si väčšinu vecí vedel obyvateľ mesta vybaviť z domu, či zo svojho smartfónu," hovorí nastupujúci prednosta.

Prvá čistá odmena za prácu pre Jána Odzgana bude vyplatená v mesiaci január vo výške 2700 eur. Po nástupe na post prednostu bude dostávať hrubý plat vo výške 2600 eur, čím začína s mierne nižšou mzdou ako jeho predchodca.

Ján Odzgan má 41 rokov, vzdelanie získal na strednej ekonomickej škole v Bratislave a na jednoodborovej psychológii na Univerzite Karlovej v Prahe. Na začiatku kariéry pracoval v treťom sektore, neskôr ako manažér, konzultant a tréner v spoločnostiach Deloitte, Slovalco, Restartup a pomáhal s transformáciou, inováciami a celkovým manažmentom zmeny mnohým slovenským a českým spoločnostiam. Posledné tri roky pôsobil vo vrcholovom manažmente Poštovej banky.


Mesto má poradcu pre komunikáciu

Radnica má od decembra aj poradcu a odborného konzultanta pre komunikáciu. Je ním vyštudovaný novinár a marketingový špecialista Henrich Varga. „Mojim cieľom je naučiť toto mesto rozprávať sa so svojimi obyvateľmi. To znamená nielen k ľuďom hovoriť, ale ich aj počúvať. Posledné roky tu komunikácia zásadne viazla, čo dlhodobo kritizovali nielen obyvatelia mesta, ale aj mnohí poslanci. Nakoniec, vnímal som to tak aj ja ako Nitrančan. Mojou úlohou je nastaviť novú komunikačnú stratégiu mesta, napraviť jeho pošramotený imidž a ukázať ľuďom, že toto mesto má svojich obyvateľov úprimne rado,“ hovorí Varga.

Henrich Varga vyštudoval žurnalistiku a angličtinu na UKF v Nitre a mediálnu produkciu na University of Bedfordshire v Anglicku. V oblasti médií a marketingu sa pohybuje 15 rokov. Pôsobil ako novinár v Nitre a Prahe, pracoval pre viaceré reklamné agentúry na Slovensku aj v zahraničí, podieľal sa na desiatkach reklamných kampaní pre rôzne domáce aj svetové značky. Za december bude poradcovi pre komunikáciu vyplatená čistá mzda vo výške 1829 eur, od januára bude zarábať 2385 eur v hrubom. „Som veľmi rada, že máme vo vedení mesta človeka s takýmito cennými skúsenosťami. Kvalitná komunikácia medzi občanmi a mestom je pre súčasné vedenie alfou-omegou,“ uzatvára viceprimátorka Hefková.





Komentáre  

+26 # Nitra mila Nitra 2019-01-04 12:40
Na tieto dve funkcie bolo vypísane výberové konanie? Na prednostku v Trnave bolo vypísane výberové konanie a vyhrala ho zamestnankyňa mesta Nitra. V Nitre ide asi niečo od začiatku netransparentne , len články sa píšu pod taktovkou poradcov mam ten dojem.... To bolo slubov o zmene!!! Zatial je to len zahmlievanie a robenie sa dobrými cez ohlupovacie clanky z dielne poradcov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # GmbH 2019-01-04 12:51
Keď to bude prínosom pre mesto, tak teda OK. Ale v orchestri kazia muziku aj inak malé nástroje. Možno by bolo dobré vyvetrať aj na týchto postoch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Odbornici na vsetko 2019-01-09 12:14
Samozrejme podľa jedného poslanca su všetci muzikanti na meste analfabeti. Veď ich vymeňte všetkých a nahraďte odborníkmi z tímu hattas, bude ešte väčšia sranda... Ale najskôr si ich aspon rok nechajte v zálohe nech sa tie neskusene deticky z timu zaučia aspoň co to o chode úradu a zákonoch. A za dalsie treba im nadelit aspon dvoj tisicove platy.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+20 # Nostradamus 2019-01-04 13:21
Primátor sa obklopuje svojimi najbližšími ľuďmi. Nekandidoval, čo je škoda, aspoň by sme vedeli koľko ľudí za chlapcom stojí. Takto bez výberového konania je to predsa vďaka za dobrú kampaň. Nevadí, že tam nie je výberové konanie, kde by mal vyhrať uchádzač s najlepšími schopnosťami. Rovno si tam dosadíme svojich ľudí. Rodinkárstvo žije!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2019-01-04 18:44
Ja som za to, aby človek čo dostal dôveru od občanom a zvolili si ho - primátor, si vybral okolo seba tím ľudí podľa seba. Je to logická vec, ako môže pracovať tak ako chce a za čo ho ľudia zvolili, ak by bol obklopený cudzími ľuďmi ? Veď takto to funguje pri vláde, premiér si tiež vyberá svojich ministrov, členov vlády. Tiež nikto nerieši, že si premiér vyberá poradcov akých chce on, ani že si minister, či vláda vyberá štátnych tajomníkov atď atď. Predsa ak chcem realizovať svoju predstavu o fungovaní mesta a svoju politiku, tak musí to realizovať prostredníctvom tímu ľudí, inak by človek sám nespravil nič. Treba sa pozrieť na výsledky o 4 roky a každý si podľa seba potom môže zhodnotiť, či bolo toto vedenie podľa neho alebo nie a či ho bude znova voliť alebo nie, alebo ho bude voliť, aj keď ho nevolil, lebo bude spokojný.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Mikedo 2019-01-04 22:16
Ale tomu sa často hovorí "klientelizmus" !
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Mikedo 2019-01-04 22:14
Začali od správneho konca - od platov! To je jediná novinka!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+15 # Nostradamus 2019-01-04 13:10
Nerozumiem, prečo nekandidoval za poslana aj pán Varga. Mal tu možnosť ako iný ľudia z Tímu Hattas. Zrejme viem prečo, nestačil by mu plat poslanca. Takto sa bez výberového konania dostal k blízkosti pána Hattasa. Zrejme sa neviem pán Hattas vyjadriť a potrebuje k tomu ľudí a čo je srandovné, že ani pán Varga sa nevie vyjadriť, lebo budú nakoniec potrebovať aj hovorcu. Chápem, treba sa odvďačiť za kampaň. Teplé miesto za plat, ktorý mu môže pracujúca trieda iba ticho závidieť.

Zatiaľ sa pekne rozhadzuje vo veľkom štýle.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # hovorca a pod 2019-01-09 12:23
To este neviete, ze sa chysta dalsia funkcia hovorcu mesta, to sa este ukaze koho tam daju, lebo o niekom sa uz posuskava...ciz e medialny poradca, hovorca a chysta sa novy utvar inovacie, transparentnost i a klientskej spokojnosti, dalsia zbytocnost na urade. Su ine veci, ktore tam treba urgentne riesit a nie tieto dosadzovacie fleky. To sa este uvidi, kto bude hlavny architekt a v akom bavlnkovom rezime bude fungovat, co uz sa chysta... a kolko ludi sa zoberie mimi vyberoveho konania tzv na priamo, lebo uz dalsi flek sa chyta.
Tomu sa hovori rodinkarstvo a klientelizmus, co je uplne to iste ako tam bolo. Tak naco teda ta zmena, na sprostych, ktorym varga vymyva mozgy na FB? To bolo take potrebne? Pan primator nema sajnu o chode mesta a uradu, preto tolky poradci, ale zas sa tu naskytuje otazka naco sa tam pchal, ked nema ani najmensi zaklad pre vykonavanie funkcie primátora?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # Molly 2019-01-04 13:34
Fakt je, že vedenie mesta potrebuje odbornikov a ľudí s dlhoročnými skúsenosťami. Nechápem, čo tam robí Hefkova, ta nespĺňa ani jedno...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # XKO 2019-01-04 15:42
Pochopil by som ak by zamestnal odborníka na dopravu a financie, to by však musel rozumieť primátor doprave a financiám.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+17 # Felix 2019-01-04 16:59
Vážený obyvatelia mesta Nitry, Mestský úrad nepotrebuje odborného konzultanta pre komunikáciu, ktorý bud poberať plať vo výške 2385,- eur a jeho pracovnou náplňou bude naučiť mesto rozprávať sa s obyvateľmi. Za ročný plať pána Vargu t.j. 28.620,- eur môže Mesto Nitra kúpiť elektromobil pre potreby obyvateľov a zamestnancov mesta Nitry a týmto ekonomickým skutkom čiastočne obnoví autopark a zníži prevádzkové náklady - bez STK, bez paliva, bez oleja a filtra. Mám zato aby mestský poslanci na mestskom zastupiteľstve neodsúhlasili funkciu ani plať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Miccchal 2019-01-04 18:34
A nechať tých ludí sa ukázať a potom hodnotiť či sú prínosom pre Nitru alebo nie....hm
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Felix 2019-01-05 06:40
Vážený pán Micchal, vám koľko dá zamestnávateľ času aby zistil či ste alebo nieste prínosom pre spoločnosť. Pán populista (primátor) ani jeho banda nie je od samého začiatku prínosom pre obyvateľov mesta Nitry. Jediné čo ich zaujíma je výška platu bez žiadneho výsledku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2019-01-05 11:11
Skusobna doba vo firme je vacsinou 2 mesiace, najviac vsak 3 (v pripade riadiacich pracovnikov 6). To je doba, pocas ktorej zamestnavatel zistuje, ci bude zamestnanec prinosom pre firmu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # xy 2019-01-04 19:33
zaujimave,ze psycholog je prednosta :lol: , ocakaval by som vyssie naroky na vzdelanie a samozrejme v inom odbore/odboroch , na relativne nizky vek vystriedal vela zamestnavatelov , mozno aj to nieco hovori :lol:, poradca pre komunikaciu je podla mna zbytocna funkcia, zda sa to ako taka bokovka pre kamarata... :lol:, ale dajme im sancu... :oops:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Felix 2019-01-05 06:10
Vážený pán xy, na pozíciu prednostu úradu sa malo vyhlásiť výberové konanie. Keď že pán populista (primátor Nitry) nevyhlásil výberové konanie nemá potom ani šajnu o základných predpokladoch na výkon práce prednostu úradu. Musí mať právnické vzdelanie! Podľa ust. § 14 ods. 2 Štatútu mesta Nitry, populista vymenúva alebo odvoláva prednostu úradu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # RRnr 2019-01-04 20:11
...tuto p. Odzgan ma aspon prax, skusenosti a 2 vysoke skoly...nas primator nema nic z toho a plat vyse 4000€...to by vas/nas malo trapit viac...a stale by som chcel vediet pohnutky p. Dovicovica, ktore ho viedli k navrhu na navysenie zakladneho platu, zial stale tomu nerozumiem....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # ja 2019-01-04 22:41
Treba chvilu pockat a bude Vam to jasne. Budete vidiet kde a ako bude zamestnany a potom sa Vam vyjasni preco to urobil a navrhol. Len tak to nerobil
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Mikedo 2019-01-04 22:57
Ja ale mám pocit, že nevedia, o čom tá práca je. To ako by si zveril opravu mercedesa murárovi, alebo nahodenie omietky sekretárovi. Do funkcií majú ísť ľudia, čo majú šajnu o tom, čo idú robiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Felix 2019-01-05 06:23
Vážený pán Mikedo, človek ktorý zneužije smrť pre vlastný prospech aby sa účelovo zviditeľnil v uchádzaní postu primátora mesta Nitry je a bude bezcharakterný chrapúň!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Mikedo 2019-01-05 09:16
Koho tým myslíš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Mikedo 2019-01-05 15:00
Neodpovedal si mi. Ja skutočne neviem, na koho poukazuješ, na klebety nezvyknem chodiť. Tento raz by som sa však rád dozvedel, čo sa vlastne udialo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Felix 2019-01-05 06:32
Vážený pán RRnr, pán Dovičovič poslanec MZ má 62 rokov a čoskoro pôjde do dôchodku. Ak by došlo k výmene riaditeľa Službytu a dosadzovania svojich ľudí, v 62 rokoch sa hľadá zamestnanie iba po známostiach. Preto urobil to čo urobil ale na úkor našich daní.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # herr tell 2019-01-07 08:47
Nemám pocit, že by pán Dovičovič chcel ísť do dôchodku. Dnes je to o dobrovoľnosti a nie o povinnosti. Či by chcel pokračovať kariérne ako riaditeľ mestskej s.r.o. je na ňom. Návrh na zvýšenie platu primátora má však svoj dôvod, a tento sa zdá byť najpravdepodobnejší.

Najvyššia pozícia v mestskej s.r.o. môže byť chápaná ako politická trafika, ale vie mi niekto uviesť príklad, ktorý správca na Slovensku je v strate? Ja tvrdím, že žiadny, pokiaľ nie je brutálne tunelovaný vedením.

Rovnako je to aj v prípade Službyt, s.r.o.:
- je to svojim spôsobom trafika
- výsledky nie sú zlé - je v pluse
- terajší riaditeľ asi nie je smerák, hoci je čudné, že sa tam celú éru primátora Dvonča udržal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Ňónina 2019-01-05 22:53
Pohnútky Dovičoviča? Predsa dožiť na dobrom teplom mieste...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nina 2019-01-09 12:40
Comu nerozumiete? Vysvetlíme... Dovicovic alias dlhy bol za vedenia Viteka viceprimator za SDKU, odzgan kandidoval za SDKU, hattasovi kampan platil clovek z SDKU o.i., treba vracat dlhy, dovicovica supnu niekam do funkcie, crta sa tu Sluzbyt. Uz je to jasne?
A pan Odzgan zabudol pozrusovat funkcie vo firmách, toto Vam nikomu nevadi? Za taketo veci vedúcich zamestnancov vyhadzovali z roboty lebo je to konflikt zaujmov....ludi a vy ste taky sprosty, ze ste tuto amatercinu volili, že tím odbornikov... Mesiac pri koryte a uz si robia co chcu. Samozrejme, ze prednosta uradu mal byt pravnik alebo ekonom a nie to duhove cudo judo co tam sedi. Akože primator nema byskou skolu? Ved ma chodil dva roky do Brna aj si to uvadza v zivotopise. Mna by len zaujimalo aky titul sa dostava za dva roky chodenia, ci potulovania v Brne. Je to vysmech ludi, ktorí naozaj vychodili vysoke skoly a maju od toho aj diplom v zmysle zakona. Tento nas zas len ohlupuje, pri tom ziadnu ukoncenu vysoku skolu nema.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+17 # Nitramilanitra 2019-01-04 22:33
Konzultant pre komunikáciu a daný plat to je výsmech obyvateľov Nitry... ale to je asi tá zmena, tak je to ASI v poriadku nie?

A ten pán Odzgáň hm pozerám na to kde všade pôsobil, to je riadny talent. V toľkých veľkých spoločnostiach v tak mladom veku - zázrak velebnosti. Dobre, že sme ho získali :lol:

Všetci čo ste volili ZMENU prefackajte sa jak ste hlúpi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # srbecjugo 2019-01-04 23:11
12 rokov nam uslo a ty smetak si kde bol do teraz?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Hmmm 2019-01-04 23:30
Ty sa prefackaj Dvoncom pajac co za posledne obdobie nespravil nic a este hajik zaujmy Turancaru a blokoval sukromnu sutaz dopravcov v neprospech obcanov Nitry.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Nitramilanitra 2019-01-04 23:33
Prečo ma hneď spájaš s Dvončom? Schlaď sa v snehu trochu. Citlivá téma čo? Sklamaný volič zjavne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2019-01-07 10:36
Áno sklamaný volič mesiac po voľbách :lol: Neviem čo to berieš, ale mohlo by to mať v určitom kruhu ľudí celkom úspech.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+15 # Nitramilanitra 2019-01-04 23:39
Podľa teba je v poriadku, keď niekto vyštuduje psychológiu a vo veku 41 rokov má za sebou funkcie v dozorných radách a predstavenstvác h? Keby si vybuduje firmy, ale toto sú jasné teplé miestečka. V čom je iný než SMERáci? Chceli ste zmenu veď otvorte oči... Nitra, milá Nitra... stratené mesto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Felix 2019-01-05 05:27
Vážený pán Hmmm, v tomto máte pravdu, J. Dvonč zámerne blokoval dopravcu RegioJet v neprospech obyvateľov Nitry. Bol veľký rozdiel zaplatiť lístok do Bratislavy a späť cez Turancar ako cez RegioJet. Za dopravu cez RegioJet som ušetril desiatky eur!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Felix 2019-01-05 05:50
Vážená Nitramilanitra, sú to bezcharakterný ľudia, ktorý sa chcú cez naše dane napakovať. K žiadnej zmene po morálnej stráne nenastane. Dúfam že to pakovanie nebude trvať 4 roky. Treba sa pripraviť na petíciu na vyhlásenie referenda za odvolanie populistu, ináč Nitra dopadne ako VÚC BB za bačovania Kotlebu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Mikedo 2019-01-05 09:19
Všade ho vykopli?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitra mila Nitra 2019-01-09 12:43
Presne tak posobil a posobi je to konflikt zaujmov, to nikomu toto neprekaza? Robit ksefty cez firmy v ktorých posobi. Mne sa snad sniva, co sa to tu deje a ja vam garantujem, ze tieto cielene preslapy budu pokracovat.

https://mynitra.sme.sk/c/22023983/nitra-novy-prednosta-radnice-chce-ukoncit-svoje-konatelstvo-vo-firmach.html
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # mimi 2019-01-05 07:47
to pomenovanie Nitrančan naozaj použili alebo to opravil autor v citácii? Ja viem, že existuje skupina hrdých Nitranov, ale mne to nárečové označenie trhá uši...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2019-01-05 08:41
Nitra-ncan. Bratislav-can, Martin-can, Presov-can. Ak si niekto mysli, ze by malo byt gramaticky spravne Nitran, tak O.K., ale nech je aj Bratislavan, Martinan, Presovan, Trnavan. Ja a asi vacsina tento vyklad ma v pazi a ako to bolo vzdy hovorime Nitrancan.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # Nevim sa podpisat som chudak ubohy 2019-01-05 13:39
kedze v hlave mas len provincne otruby a vsetko sa ti zlieva, tak nechapes ani gramaticke postupy :lol:
Teda:
ak uz lepis na kmen slova Nitra (Nitr-) koncovku -can, tak by to muselo byt bez -n-, teda Nitr-can - presne ako Bratislav-can.
Tak sa rozhodni: bud Nitrcan alebo Nitran.
Ale ty robis rovno dvojiteho Nitr-an-cana.
Dokazes to vobec pochopit?
Ze lepis dve samostatne koncovky za seba ako hotentot?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2019-01-05 14:50
Dakujem za pekne slova, je pekne ze sa vies pozriet na gramatiku, ale inak na mudreho nevyzeras. Inak, ked si si uz vybral tu BA, tak mi prosim ta povedz ako nazvem obcana Trnavy, Presova, Martina, alebo trebars Handlovej.

Mne sa nic nemusi zlievat, mne sa iba nepaci pojem Nitran a nikdy ho nebudem pouzivat bez ohladu na nejaky slovnik. A nesuvisi to s tym, ze by som bol najedeny provincnych otrub. Obcana Trnavy tiez nazvem Trnavcan aj keby to bolo v tvojom slovniku inak
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Volvo 2019-01-06 11:54
Diskutér "dlhy" sa akosi záhadne odmlčal. Možno je na dovolenke, kde nie je wifina, ale vaše príspevky majú jeho grif .... žeby?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Hmmm 2019-01-07 13:10
Volvo koho ? Moje ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # heya 2019-01-05 14:09
Jazykovedny ustav hovori nieco ine. A ja sa chcem volat spisovne a nie ako sedlak. http://slovniky.juls.savba.sk/?w=nitran&s=exact&c=90a8&d=kssj4&d=psp&d=sssj&d=scs&d=sss&d=peciar&d=ma&d=hssjV&d=bernolak&d=obce&d=priezviska&d=un&d=locutio&d=pskcs&d=psken&d=noundb&ie=utf-8&oe=utf-8#
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Nasty 2019-01-07 12:28
Tak tebe to trhá uši a Nitrančanom je to slovo zase prirodzené. Ja som sa o tom že som spisovne Nitran a nie Nitrančan dozvedel ako dieťa až z televízie :D Nárečia existujú všade na svete, či je to veľkomesto alebo amazonský prales. Neviem čo nás chce na tom fascinovať a prečo by to malo byť "sedlácke" :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2019-01-07 13:15
Nasty.

Ono hlavne nikto nehovoril o tom, že Nitrančan je spisovne a vo svojom príspevku som mu to aj hneď napísal. Na čo on začal iba urážať. To nie je patriotizme, či slovníku, ale o zaužívanom pomenovaní, ktoré akosi aj v tom našom jazyku vyznie normálnejšie.
Nereagoval už na to, že či aj Handlová, Trnava a kopa iných názvov miest sa bude pripájať -an a nie -čan. Nemusím pozerať slovník, aby som vedel, že Ak je Nitran, tak potom by mal byť aj Trnavan. Počul niekto takto oslovovať Trnavčanov ? Až tak mi to neštve, ale pojem Nitran, Nitrania sa nikdy neuchytí, nech si jazykovedci hovoria čo chcú.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Popelec 2019-01-05 09:35
Navrhujem vytvoriť miesto referenta pre tú sklenenú vitrínu, čo je vonku pred mestským úradom, aspoň za 2500 mesačne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # T. 2019-01-05 11:20
Komunikacia je jednou zo zakladnych veci, ktore by mali fungovat. Ako ma mesto sluzit ludom, ked nevie co chcu? A ako ma obcas povedat co chce, ked nema moznost? Platy su viac nez slusne. O to vacsi tlak by mal byt, abo robili svoju pracu poriadne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Nikola Ivanov 2019-01-05 21:48
Dakedy som mal tuto stranku rad clovek sa dozvedel kde sa co stavia co sa ide robit ... no poslednu dobu to tu je len o tom ako keby majitel stranky bol male urazene decko ... ci su paltu zasluzene alebo nie neviem nezistoval som ako to je inde .. no zaujimave ze sa tato stranka a diskutujuci nezaujamli o to ako to bolo s platm za starej garnitury tak vehementne ;) ...a teraz 3..2..1.. no name hejteri :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Michal Šimonek 2019-01-06 10:29
Platy sme uvadzali vzdy, skus si dohladat. Stale piseme rovnako akurat je toho niekedy menej kedze nie vzdy je cas. Nam nikto neplati za to. Ak citatelia zacnu platit mozno bude aj na redaktora. Uz som to vela krat kritizoval - je lahke citat zadarmo a kritizovat. Konstruktivnu kritiku mam vsak rad.

Opat si dovolim vyzvat ludi - piste, informujte, dame priestor. Za tie roky sa akosi nikto nenasiel :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Nikola Ivanov 2019-01-06 12:04
No pre stranku je vzdy velka vyzva spoplatnit clanky to chce odvahu a nie kazdy chce byt konfrontovany uspechom ci neuspechom ...netvrdim ze to je Vas pripad :) ... len sa mi zda ze viacej sa dozvedam kde sa co stavia planuje na inych strankach ... a co sa tyka konstruktivnej kritiky bolo by fajn urobit excel tabulku pred a po platy byvaleho ved3nia a terajsieho ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2019-01-06 12:47
To suvisi s tym co som pisal vyssie - nie je vzdy cas, hlavne v poslednej dobe nebol. Ine weby maju clanky z tlacovych agentur a potrebuju kvantitu. Za kvantitou sa nehrnieme. Vystavbu sa posnazim dobehnut.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nikola Ivanov 2019-01-06 18:18
Jasne chapem a rozumiem ze nie vzdy je cas :) a tu vystavbu kvitujem ;)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2019-01-07 13:21
V tomto prípade si však myslím, že stojí za zváženie občas hodiť aj niečo agentúrne, či článok, ktorý si môže čitateľ nájsť aj inde.
1. mohlo by to zvýšiť čitateľnosť, nakoľko ak sa niekedy stane, že trebárs aj týždeň nie je pridaný žiaden článok, tak potom stránka skôr čitateľov stráca.
2. nie každý číta neviem koľko spravodajských portálov, ja napríklad o nitre chodím iba sem a určite prichádzam o mnoho informácii z mesta, ale jednoducho nemám čas a chuť chodiť na kopu iných stránok, kde to je možno zase prehnane zahltené. Predsa len to je už druhý extrém, vydávať 10 alebo aj viac článkov denne, ale ten jeden článok na deň by stránka mohla mať. Tým si aj ľudia, ktorí zrovna nepotrebujú komentovať vytvoria zvyk chodiť na stránku denne.
3. príjem je možné dosahovať predsa aj z reklamy, nielen z plateného obsahu, dobrá čitateľnosť = príjmy z reklamy. Zase NR nie je také malé mesto, že sa tu nenájdu podnikatelia, ktorí by nedali peniaze za reklamu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-01-07 14:01
Agenturny clanok znamena zaplatit si ho, mesacne to stoji alebo aspon stalo ked som sa dopytoval 250€. A to su clanky, ktore musim doplnit o fotografiu, castokrat plne chyb, alebo len plne balastu... ako doplnok OK ale nie za taku cenu. A tiez niekedy nevydaju nic co je tyzden dlhy. Ako barter ok, platit za to nemienim. Smutne je, ze Mesto Nitra plati TASR za vydanie sprav, ziadal som teda, aby posielali informacie aj nam - nedalo sa :-)

Ked mam cas napisem aj viac, neda sa to dlhodobo. Robim to uz vyse 12 rokov. Mam napriklad pofotene, nemam cas to spracovat a nieco napisat.

Taka perlicka este: kazdu informaciu z mesta musim ziadat cez infozakon, kym odpisu uz je to vela krat neaktualne :-)

A odmietam zverejnovat clanky o stratenej macke, pocasi, krimi a co FB dal... :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2019-01-07 14:56
Však ja viem a chápem, že ak človek z toho nežije a robí to voľnom čase a zadarmo alebo takmer zadarmo, tak nemôže toto zvládať.
Možno fakt skúsiť znova komunikovať stým mestom, či nemôžu niektoré informácie posunúť aj vám na článok. Však aj pre mesto by mohlo byť výhodné zverejňovať svoju činnosť a dianie okolo mesta takýmto spôsobom a nielen si platiť pre dôchodcov dvojstrannú v letákových novinách. Možno skúsiť sa dohodnúť s novým vedením na inej spolupráci ? Predsa len tam bolo 12 rokov to isté.
Jasné články o hlúpostiach nemajú význam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-01-07 15:33
Uvidíme čo ďalej, zatiaľ sme dostali pár informácií, takže zmena nejaká nastala. Pracujeme aj na novom webe ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # dlhy 2019-01-06 15:14
Môžeš to vyriešiť veľmi jednoducho.
Ak sa viac dozvedáš na iných stránkach a táto sa ti zdá slabá, odporúčam ti navštevovať tie iné stránky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Nikola Ivanov 2019-01-06 18:22
Sledujem uz daky ten rok tieto diskusie pan Dlhy a niekedy sa mi nechce ani verit ze ste poslancom mesta ... bud tu Vas alias niekto fajn zneuziva alebo ja neviem :D a niekedy je zlato mlcat a neodpisovat na kazdu koninu co tu najdete ;)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Michal Mucka 2019-01-06 21:28
Dlhy je tu taky inventar. Strcil sa do zadku uz zopar primatorom, rodinny zivot nema a este aj tu otravuje ludi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # RRnr 2019-01-07 07:25
Citovanie dlhy:
Môžeš to vyriešiť veľmi jednoducho.
Ak sa viac dozvedáš na iných stránkach a táto sa ti zdá slabá, odporúčam ti navštevovať tie iné stránky.

...radsej nam odpovedzte, preco ste navrhli primatorovi zvysenie platu...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # RRnr 2019-01-07 07:26
Citovanie RRnr:
Citovanie dlhy:
Môžeš to vyriešiť veľmi jednoducho.
Ak sa viac dozvedáš na iných stránkach a táto sa ti zdá slabá, odporúčam ti navštevovať tie iné stránky.

...radsej nam odpovedzte, preco ste navrhli primatorovi zvysenie platu...

....pretoze na nepodstatne veci reagujete, ale to hlavne ste si akosi nevsimli...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Felix 2019-01-07 08:43
Vážený pán Šimonek, vytlačte tento článok spolu s príspevkami a požiadajte pána populistu (primátor) o spoluprácu za finančnú úhradu. To aby vedel, že ľudia majú názor na veci verejné t.j. školstvo, doprava, dane a poplatky, komunálny odpad a iné ako aj ich zmeny a nedostatky. Spoluprácu si predstavuje takto, na webovej stránke mesta Nitry bude zobrazená ikona nitralive.sk alebo sociálne siete. Kliknutím na ikonu vstúpim na stránku v ktorej sú zverejnené aktuálne témy a názory obyvateľov mesta Nitry. Takto bude úrad vedieť prijať záver na danú tému na základe vôle obyvateľstva t.j. aký majú názor na pána Vargu a jeho platu vo výške 2385,- eur brutto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Felixx 2019-01-09 12:58
Ludia nemaju co jest, vystacia od vyplaty k vyplate a on si spravi funkcku pre kamarata za 2385e, to uz bol sikovny ked zmenil strukturu zo dna na den a prihodil tam funkciu pre Vargu, to je sikovnost. Gratulujem asi sa dobre ucil od Dvonca.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Nostradamus 2019-01-06 08:45
Ak si si ešte nevšímol, tak už máme nového primátora, ktorý sľuboval zmenu. Všetci sme v očakávaní čo bude robiť. Chápem, že jeho voliči musia dostávať mentálne do zubov keď čítajú kriticky komentáre. Realita je však raz taká. Neviem prečo by sme sa nemohli zaujímať o platy funkcionárov. Dokonca by mali byť verejné aj ich daňové priznania a aj rodinných príslušníkov. Dôveruj, ale preveruj.

Poďme si to zatiaľ v krátkosti zhrnúť:
- pasoval sa v koaličnej zmluve za primátora všetkých občanov NR (populizmus)
- pani Hefková bola do 19.12.2018 živnostníčka a aby dosiahla na plat, rýchlo sa zamestnala (podvod)
- pre HN TV sľuboval ako prvý krok obsadenie postu hlavného architekta (sľuby)
- v predvolebných vyjadreniach sľuboval nulovú toleranciu klientelizmus a rodinkárstvu (100% pokrytectvo 2x kamaráti na úrade)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Nostradamus 2019-01-06 08:47
- v článkoch nezaznieva, že Odzgan bol v SDKU (2016) a jeho otec je riadne číslo tiež (politická angažovanosť, bez skúseností, možné podvodné konanie)
- pán Varga je najbližší človek p. Hattasa, ak nie až kamarát. Upratanie pravej ruky na úrade a na vymyslenom mieste. (rodinkárstvo)
- dve pracovné miesta bez transparentného výberového konania (amaterizmus, netransparetnosť)

Pokiaľ je toto zmena, po ktorej pán Hattas volal, tak si neviem predstaviť čo nás čaká ďalej. A ak vám ani toto neotvára oči, tak si ich nechajte naďalej zavreté.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Nikola Ivanov 2019-01-06 12:06
Myslim si ze predstavivost po Dvoncovej ere ani netreba dako namahat spomenme si aquapark, lanovka atd a nezabudnime na sikovny odpredaj kafilerky :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # RRnr 2019-01-07 07:29
Citovanie Nikola Ivanov:
Myslim si ze predstavivost po Dvoncovej ere ani netreba dako namahat spomenme si aquapark, lanovka atd a nezabudnime na sikovny odpredaj kafilerky :D

Na dvonca zabudni, ten je uz minulost...zmen a bola ohlasovana, ale nedeje sa...do komicii a VMC robia pomaly lustracie, ale na vysoke fleky si dava svojich, bez vyberovych konani....toto ste nam zvolili, tzv. slusni volici...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # T. 2019-01-07 08:08
Vyberove konanie je nieco ako verejna sutaz. Nakoniec to aj tak vyhra "nas clovek". Na co je dobra cela taka saskaren? Ludia a firmy by sa mali vyberat priamo a vyberajuca osoba ma za svoje rozhodnutie brat plnu zodpovednost (idealny svet). Verejne sutaze a vyberove konania su totalne alibisticke. Nastavia sa parametre pre "nasho cloveka" a ked sa prachy rozkradnu, tak sa povie: "Ja nic, to vyslo z vyberoveho konania / verejnej sutaze. Nemam za to ziadnu zodpovednost. {Tralala, prachy su doma.}"
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # GmbH 2019-01-07 08:35
V tomto ti dám plne za pravdu. K nevyhnutným podmienkam by som ešte pridal referencie od predchádzajúcic h zamestnávateľov a overené kópie dokladov o ukončenom vzdelaní. Tiež mi to príde ako šaškáreň - možno na odpútanie pozornosti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitra mila Nitra 2019-01-09 12:55
Nostradamus, plny suhlas so vsetkym, je to cista pravda, len sa zabudlo uz asi na 24tis eur na komunitne centrum vyvylenych hned na prvom zatupitelstve. Toto vsetko co bolo v programe sa chysta, chysta sa aj funkcia pre hlavného architekta, pravdepodobne transpatentne vybrateho, bohuzia uz meno vsetci vieme do predu. Bude zaujimave a akom pracovnom pomere bude na meste, ci skor nebude.
Rozhodne ten bradaty ujo nikdy nebude moj primator, nie je ziadny odbornik ani osobnost, je to babka, ktoru niekto riadi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # heya 2019-01-07 11:25
Ono by bolo fajn si uvedomit, ze ustanovujuce zasadnutie noveho vedenia bolo 03.012.2018. Dnes je 07.01.2019 a medzitym bolo niekolko dni volna plus dovoleniek zamestnancov. Uplne neviem, co si predstavujete, ze sa za 4 tyzdne z toho asi dva viac menej na SLovensku vela veci lezi kvoli dovolenkach ladom) stat. Myslim, ze od tohto tyzdna by nove vedenie malo pohnut zadkom
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # RRnr 2019-01-07 13:25
...platy/odmeny vsak zobrali za mesiac roboty, ani jeden poradca nema narok na dovolenku v prvom mesiaci prace....ked mame brat ohlad na kratkost casu, nech teda dostanu zaplatene iba alikvotne...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # heya 2019-01-07 14:11
kto to presne povedal? podla zakona nic take ako nemoznost vziat si dovolenku v prvom mesiaci prace neexistuje: Ak ste neodpracovali 60 dní, môžete sa dohodnúť na čerpaní dovolenky v prípade, ak je predpoklad, že ich v danom období odpracujete.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # herr tell 2019-01-07 14:22
Pokiaľ je predpoklad, že pracovný pomer s tebou nebude ukončený v skúšobnej dobe, resp. je predpoklad ďalšieho trvania prac. pomeru, môžeš si čerpať aj riadnu dovolenku, na ktorú ti nárok trvaním prac. pomeru nevznikol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Shadow 2019-01-07 19:20
Citam si tu tie komentare a nevychadzam z udivu, akou rychlou metamorfozou presli priaznivci dvonca a smeru. Odrazu ste sa zmenili na tazkych moralistov a zrazu vam vsetko vadi. Dvoncovi ste radi tolerovali ovela horsie veci a este ich tu aj vehementne obhajovali.
Darmo raz - smer je strana prazdnych individui - ci sa uz jedna o predstavitelov volenych, alebo volicov samotnych.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Popelec 2019-01-08 09:42
Jedinou a rýchlou metamorfózou tu prešiel pán súčasný primátor, ktorý nám sľuboval zmenu. A ubezpečujem všetkých, že nepatrím k voličom Smeru.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Shadow 2019-01-08 18:08
Aku metamorfozu mas na mysli? Ja som zatial zaznamenal nizsie platy v porovnani s predchodcami na klucovych postoch, spristupnenie zasadnuti VMC verejnosti a aktivna komunikacia pri udrzbe ciest a chodnikov teraz v zime. To su pozitivne zmeny ktore sa udiali za mesiac vedenia.
A blahozelam, ze nevolis smer. Dufam, ze rovnako su na tom u teba aj sns a lsns.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # RRnr 2019-01-08 13:26
Citovanie Shadow:
Citam si tu tie komentare a nevychadzam z udivu, akou rychlou metamorfozou presli priaznivci dvonca a smeru. Odrazu ste sa zmenili na tazkych moralistov a zrazu vam vsetko vadi. Dvoncovi ste radi tolerovali ovela horsie veci a este ich tu aj vehementne obhajovali.
Darmo raz - smer je strana prazdnych individui - ci sa uz jedna o predstavitelov volenych, alebo volicov samotnych.

V zivote som nevolil dvonca, rovnako tak som ale nevolil Hattasa...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Shadow 2019-01-08 18:10
No co, mozno patris medzi tych frflosov, ktorym nikto nevyhovie, ani keby vybavil ochutene a porcovane pecene holuby rovno do ust...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2019-01-08 15:49
Asi tak. A hlavne ich voliči sú preukázateľne tí jednoduchší, ktorí počujú na populizmus a bulvárne témy, ako sú napríklad platy. Lebo závisť a pocit nedocenenosti pretvorený na pocit menejcennosti sú pre nich charakteristick é. Ja sa zarábm 500 €, tak prečo by mal nejaký "hajzel" vo vedení mesta zarábať 2000 €. Aj keď má vzdelanie, inteligenciu a prax násobne vyššiu ako on. Riešiť platy a chcieť, aby pomaly robili zadarmo, ale zároveň chcieť aby tam boli kvalitní ľudia a nekradli sú nezlúčiteľné veci. A je úplne nepodstatné a to aj pre rozpočet, či primátor zarába 4,5,6,7 alebo 10 tisíc €, ak nebude kradnúť a bude sa snažiť pre to mesto aj niečo robiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Popelec 2019-01-09 08:30
Mne nevadia slušne zaplatení úradníci a vedenie mesta, vadia mi zbytočné "trafiky" pre kamarátov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Volvo 2019-01-09 08:37
Pre teba sú tie trafiky zbytočné. Pre niekoho sú veľmi dôležité.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť